Rakan Blogger

Monday, April 8, 2013

Hilang Arah...

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Beberapa hari nie, Kancil sudah hilang arah untuk menulis sesuatu di blog bersejarah nie. Hampir 2 tahun bersamanya sejak berada di SK Batu Payong lagi. Semacam semangat untuk berkongsi sesuatu dah hilang. Mungkin kerana kerja guru nie amat memenatkan. Sebelum nie, Kancil sempat berpeluang untuk berkongsi dengan rakan - rakan namun kerana Kancil seorang je guru bimbingan sekolah tersebut dan mempunyai seribu orang murid. Bebanan kerja bertambah dengan pelbagai aktiviti.

Kerja lebih pada pelaporan dan analisis. Banyak betul mahu dibuat sehingga sukar melelapkan mata. Itu bukan lagi aktiviti ko kurikulum. Apapun, kancil memohon maaf kepada semua rakan kerana tidak berkesempatan untuk mengunjungi blog kalian. Insya Allah, Kancil akan kembali setiap kerja - kerja yang dipikul dapat diselesaikan dengan kadar yang segera. Hehehe...

Terima kasih

14 comments:

Lulu Caldina said...

apa cerita gen2? okey ke dia??

Dylla Abas said...

br nak shoot kt FB cikgu...xnk update blog ke..?? tetiba dah ada entri baru..hehe :p

Knor said...

ha ah perasan juga...dulu sgt aktifkan..tak apa, faham.

shida said...

xpe...fokus kerja/tggungjwb dulu eh..kalo de masa bru leh update blog.. :)
~~

fairus said...

TAKPE BRO.. KAU PUN CIKGU, LEBIHKAN MASA MENGAJAR.. KALAU ADA MASA TERLUANG BARULAH BERBLOG.. :)

Amanina said...

ada masa nanti bw la :)

KY said...

tak pe kancil, buat mana yg penting dulu ok

zakiherbal said...

hehehe

Malay-Kadazan girl said...

Besar jasa cikgu membimbing generasi muda kita.

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

Kerja kena diutamakan (^___^) insyaALLAH, kami sentiasa datang memantau update terkini (^___^)

khairul hassan said...

sabar,,utamakan tugas dulu yer

Ann Ishak said...

take your time...saya sentiasa menunggu pengembaraan yang menarik dari entry kancil ni

QueeN TerataI said...

kerja lebh utamakan kancil.. so dulukan mana yg lbh penting,,, blog ni bila ada masa boleh update. bila dah update mst ada je yg dtg singgah.. ; 0

Kancil 8349 said...

terima kasih kerana sudi komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...