Rakan Blogger

Monday, October 27, 2014

Lima Bulan Yang Lalu

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Lama benar Kancil menyepi seperti tahun nie banyak benda tidak dapat dikongsi. Sedangkan pelbagai aktiviti Kancil sertai sepanjang tahun. Kebetulan hari ini, barulah terbuka blog untuk berkongsi cerita dengan rakan blogger. 

Murid - murid Kancil sendiri pun bertanya mengapa sepi je blog cikgu mereka. Dan acapkali Kancil akan menjawab, masa tidak mengizinkan Kancil untuk bercerita. Mereka lebih suka kalau apa yang Kancil ceritakan di kelas dapat diceritakan di dalam blog ini. Kononnya sebagai panduan dan ingatan untuk mereka.

Insya Allah, tahun depan Kancil akan update selalu blog ini. Terima kasih kepada semua rakan blogger yang sudi singgah ke sini walaupun lama menyepi. Dan terima kasih juga kepada semua pembaca yang sudi kongsi cerita Kancil ini.

Semoga kita dipertemukan lagi....

9 comments:

Kakak Norihan said...

yelah lama tak muncul..busy sgt ye..

tggu jer n3 kancil..mesti byk mau di kongsikan..

Kakzakie said...

Anak murid cikgu pun ternanti-nanti entri juga tu. Mulai hari ini buat aje N3 berkaitan kelas tiap hari cikgu. Seronok juga kan...

fairus said...

Sibuk sangat ke bro..

Cikgu Ma said...

selamat kembali berblog..saya [pon lama sgt x update..sibuk dengan mcm2 hal...

EmpayarUtama said...

Heeeee samalah kita :)

Abang Bear said...

kena rajin berblog pelan pelan... jangan laju2 nanti stop terus

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Anak murid rindu nak baca blog cikgu juga tu.

aizamia3 said...

Lamanya tak singgah sini dan moga cikgu dapat menulis semula di sini.. ;)

alongxp dotcom said...

dah tahun baru dah ni... kena update ni hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...