Rakan Blogger

Tuesday, January 7, 2014

Selamat Tahun Baharu 2014...Azam Baharu??

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Dah lama tidak tulis sesuatu di blog keramat Kancil nie. Sehingga pelbagai maklumat ingin berkongsi terpaksa dibatalkan atas sebab - sebab tertentu. Insya Allah akan Kancil akan kongsikan dengan rakan blogger.

Terlebih dahulu Kancil ingin ucapkan Selamat Tahun Baharu 2014...apa azam korang? Dah tercapai ke azam korang? Harap - harap dah tercapai...Kancil pun ada azam sendiri...ingin membawa keluarga ke Johor...hehehe...legoland mariiii...

Insya Allah Kancil akan membalas kunjungan korang selepas kerja - kerja di sekolah selesai. Tahun lalu, Kancil ada kerja lebih menjadi pengawas SPM, jurulatih menari dan banyak lagi. Satu yang lebih teruk Kancil kena cacar...dah tua pun kena juga....kesiannya Kancil. Lepas Kancil..anak - anak Kancil pula yang terkena..

Terima kasih kerana sudi singgah...

14 comments:

KY Atie said...

Assalamualaikum kancil,

Slmt tahun baru juga buat dan keluarga,
Nak ikut jaga blh

Eza Boom Boom said...

Sibuk jugk la kancil tahun 2013 kan. hihi..

Selamat tahun baru buat kancil sekeluarga :D

elnino moona said...

selamat tahun baru cikgu kancil..

wah bestnya p legoland..saya pun teringin mo p sana..:)

Queen Teratai said...

wkumsalam kancil..

moga tercapai azam kancil tu nnt yer.. moga Allah permudahkannya

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Selamat tahun baru kancil.

fairus said...

WEI.. BERKURUN LAMA KAU TAK UPDATE BLOG..

Kakzakie said...

Harapnya tahun 2014 ini memberikan segala kebaikan buat kita semua.

Ujian kecil dari Allah tu biasalah sebab nak menghapus dosa yg kita tak sedar agaknya kan...

Nor Azimah said...

lamanya tak update, anyway..salam tahun baru,salam maulidurrasul juga

Aisy Nasiha said...

Yelah.. lama tak update.. ramai yg mencari kancil ni...

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

is baru berkesempatan berkunjung ke blog kancil (^___^)

lama sungguh xziarah...

eintan nurfuzie said...

hepy new year cikgu!

memmet lenggeng said...

lama tk singgah sini...selamat tahun baru, walaupun dah beberapa minggu

Amanina Mads said...

selamat tahun baru juga buat kancil sekeluarga walaupun lewat 3 minggu. hehe

Kancil 8349 said...

terima kasih semua di atas ucapan kalian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...