Rakan Blogger

Monday, January 21, 2013

4 Minggu Sudah

Assalamualaikum dan salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.

Mohon maaf kepada semua rakan blogger yang ada singgah ke blog Kancil. Tapi Kancil ndak lagi membalas kunjungan kalian. Harap korang memahami keadaan Kancil sebagai guru bimbingan di sekolah rendah. Memang awal tahun nie banyak program. Lebih - lebih lagi hanya Kancil seorang je sedangkan bilangan murid sudah 900 orang. Kesian...

Agak lama Kancil menyepi dan ingin sangat berkongsi cerita apa yang telah Kancil lalui beberapa minggu lalu. Insya Allah Kancil akan ceritakan namun ndak tahu mana satu nak mulakan...pening kepala...lebih lagi laporan untuk ke PPD belum lagi dibuat. Nie bulan 2 ada 3 program lagi mahu dibuat...Apapun kena akur keadaan semasa...

Harapan Kancil semoga pembaca Kancil tetap kekal dengan blog Kancil...rasanya dah lama menyepi...


16 comments:

fairus said...

TAKPE.. DAHULUKAN YANG MANA LEBIH UTAMA..

KY said...

tak ada maslaah, kalau ada cerite terbaru, pasti kami datang..

Kesuma Angsana said...

faham sgt... tg singgah blog KA ye

Aziela said...

Takper. amanah hakiki yg harus di utamakan. All the best, ok.

Mas Zull said...

assalamualaikum kancil...x pe kancil lakukn mana yg penting dahulu yer...:)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

sebok yea lepas sekolah buka.. tak apa..

Zira Aziz said...

4 minggu dh sesi sek 2013..rs cm skjp je..n byk keje sek x setel2 lg ni.. :P

Zira Aziz said...

4 minggu dh sesi sek 2013..rs cm skjp je..n byk keje sek x setel2 lg ni.. :P

Cikgu Ma said...

saya pon agak sebuk sebab kena pindah bagunan baru..asik2 gotong royong jer...

Wani-e Pink said...

Semoga berjaya dlm semua program untuk adik2 yg bru msuk skolh :)))

the malay male said...

1 guru untuk 900 murid? Woww

man said...

biasa lah baru buka sklh kan..hehehhe

QueeN TerataI said...

selamat bekerja kancil... ;)

Kancil 8349 said...

terima kasih semua rakan yang sudi memberi komen di blog Kancil...gembira dapat sokongan daripada kalian

ayut said...

ayut dtg sini blik....hihi

Remy hazza said...

takpa kancil...kami semua memahami....kancil sama dgn remy..... blog cuma utk masa yg terluang......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...