Rakan Blogger

Thursday, February 28, 2013

Jawapan Wordless Wednesday # 56

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.


Gambar di atas nie Kancil di ambil di Kota Kinabalu...kalau orang dah biasa tengok nie pasti dorang tahu di mana pantai nie. Inilah Pantai Tanjung Aru di Kota Kinabalu. Cantik bukan? Kerajaan tempatan sentiasa membersihkan kawasan pantai ini untuk kunjungan para pelancong.

Nie merupakan kawasan pantai nombor 2. Nun jauh di sana merupakan pantai no 1. Sanalah ada kedai makan seperti sayap ayam dan jagung rebus. Tempat tersebut penuh dengan  pengunjung. Bagi sesiapa yang datang melancong ke Sabah, ini merupakan salah satu tempat destinasi yang wajib pergi. Tambahan lagi, kita boleh melihat matahari terbenam di lautan. Jika berkesempatan...Kancil dah banyak lagi melihat keadaan tersebut. Disebabkan teruja sehingga ndak dapat berkongsi dengan rakan blogger.

Terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

10 comments:

KY said...

cantik dan bersih je..

Knor said...

ziarah sini smlm tak berkesempatan..:)

the malay male said...

cantik gambar

Mas Zull said...

assalamualaikum kancil...cantiknya pemandangan tu..;)

fairus said...

SABAH OH SABAH... BILALAH NAK JEJAK KAKI DI SANA...

Sakura Sue said...

wahhh bestnyee sabahh.. tak pernah dpt pergi lg.. uhuks :,(

Pokok Manggis Depan Rumah said...

cantik tempat ni. bila ada rezeki nak pegi sini.

dee said...

Cikgu. Are you ok? Stay safe with your family.saya doakan dari sini.

Etuza Ezawarna said...

ada laqh beberapa kali ke sana TA di KK..ok cantik kan pantai

Remy hazza said...

cantik pantai tanjung aru tu......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...