Rakan Blogger

Tuesday, October 23, 2012

Sibuk Dengan Aktiviti Bimbingan Dan Kaunseling Daerah Tawau

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Singkat je entri Kancil kali nie. Bukan apa, Kancil sibuk dengan aktiviti - aktiviti di daerah Tawau. Tapi penganjuran peringkat Negeri Sabah. Dalam bulan 10 nie sahaja ada 2 aktiviti besar yang akan Kancil terlibat iaitu RIMUP peringkat negeri Sabah dan Seminar Kaunseling di Kota Kinabalu.

Memohon maaf kepada semua rakan, Kancil akan sentiasa membalas kunjungan kalian walaupun lewat sedikit..

terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

21 comments:

Aishah Jahirah said...

sibuknye....slmt berjuang dan moga urusan cikgu dipermudahkanNya...:)

Anisa Anuar said...

xpe2...nnt dh tak berapa busy...cepat2 update sini...sbb ada je yg akan membaca

maszull said...

assalamualaikum kancil....x apa kancil eloklah lakukn perkara yg penting dulu...:)

Kesuma Angsana said...

wah sibuk sungguh yek

ayut said...

RIMUP tu apa kancil?nk ckp pkataan kaunseling mcm takde

Wak Gelas™ said...

wak pon sibuk jugak updet blog wak jugakk.. ehheeEe

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog nie,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

Aziela said...

Kancil nie kaunselor sekolah ke? Sebab sebelum nie tak silap akak Kancil pernah mention yang Kancil bukan guru. So, betul lah, kaunselor yer?

Remy hazza said...

besar acara tu kancil...semoga kancil berjaya menjayakannya.....
gud luck!!!

Run Away said...

kita sama2 bz...kalau ada masa mesti yana ronda2 sini...;d

Kancil 8349 said...

Aisyah :

terima kasih di atas doa kamu

Kancil 8349 said...

Anisa :

terima kasih kerana sudi membaca

Kancil 8349 said...

Maszull :

Waalaikumsalam mama, terima kasih

Kancil 8349 said...

Kesuma Angasana :

begitulah hendaknya

Kancil 8349 said...

AYUT :

hehehe...dalam entri seterusnya Kancil dah letak

Kancil 8349 said...

Wak Gelas :

ada yang menanti

Kancil 8349 said...

Cerita Best :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Aziela :

hehehehe...kaunselor tu tinggi tarafnya...Kancil belum sampai tahap itu...Kancil baru guru bimbingan je

Kancil 8349 said...

Remy :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Run Away :

Insya Allah..dan terima kasih

Myra Jay said...

All da best dan semoga berjalan lancar ye :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...