Rakan Blogger

Wednesday, December 5, 2012

Wordless Wednesday # 52

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.


Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

14 comments:

abah khalisha said...

terbakar..

:: Mrs.Eady :: said...

hurmm..

Dylla Abas said...

xde ke org nak ambil bangkai kereta ni jual kat besi buruk..? hehe :p

Mas Zull said...

assalamualaikum kancil...wah terbakar ni...;)

Aishah Jahirah said...

terbakar....mcm satu kete tu,terbiar tepi jln je.

QueeN TerataI said...

kes accidentla ni lps tu terbakar.. ;)

Remy hazza said...

terbakar dan ditinggalkan.....

Kakzakie said...

Mesti punca asal terbakar, lepas tu terbengkalai.

baguznet said...

ish, macam kereta Proton Waja terbakar. Tau apa puncanya?

Knor said...

kereta kak pun ada terbengkalai mcm tu..suami bagi pinjam lps tu tak pulang2..dia biar aje kereta tu..masa pinjam ok je..nak pulang tak pandai2..sudahnya jadi sarang nyamuk dkt rumah dia..

sabar ajelah..

ayut said...

ni mesti ada accident pastu tbakar ni...agk2x msuk berita tak ek msa kejadian... :)

3no gr33ny said...

kereta yang terbiar dek rosak atau verlaku kecelakaan??

Donny Ien said...

hello kancil,
dasat juga kebakaran kereta ni.. apa agaknya punca kebakaran tersebut

Kancil 8349 said...

terima kasih kerana sudi komen entri kancil...jom baca di entri seterusnya untuk mengetahuinya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...