Rakan Blogger

Wednesday, December 12, 2012

Wordless Wednesday # 53

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.


Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

18 comments:

Aziela said...

Wah...sotong nie berwarna warni...

ayut said...

mak aiii..sootng.mancing ke kancil?

baguznet said...

apa nama sotong ini cikgu? dicandat atau bagaimana?

QueeN TerataI said...

cantiknya sotong ni.. Subhanaallah..

Knor said...

boleh mkn ke kancil..sambal sotong..sedapp

3no gr33ny said...

segarnya sotong

Remy hazza said...

comel.....
kaler yg menarik.......
boleh mkn ker kancil sotong tu.....

ziraziz said...

sotong ni mmg kaler cm ni ye ?..1st time tgk..

fairus said...

MACAM SOTONG ELEKTRIK JE..

محمد رازيق said...

wah. cam kaler pelangi sotong ni bro. ley makan tak? hehe

KY said...

sotong berwarnalah...

Kesuma Angsana said...

lain mcm je sotong tu!

etuza said...

cukup ke 2 ekor ja cikgu K...

etuza said...

belum update blog...selamat bercuti.

khairul hassan said...

candat sotong ker Kancil ?

Nafisya Ismail said...

wahhh lain mcm sotong tu ye... :)

man said...

Sedap je tgk sotong itu..hehehe

Mas Zull said...

assalamualaikum kancil....pelik sungguh tengok sotong tu...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...