Rakan Blogger

Monday, January 24, 2011

Kereta Pun Kena Mandi


Kalau bab kereta nie, memang lelaki no satu. Lebih - lebih lagi bab luaran kereta nie...Aku nie bukan fanatik sangat dengan hal kereta. Sekadar pengangkutan untuk pergi ke kerja. Tetapi aku suka menjaga kereta aku dan susah hati aku kalau kereta nie kotor. So aku cuci kereta aku tiap- tiap minggu tak kiralah luar mahupun dalam. Kalau ndak sempat cuci hari minggu, confirm hari Isnin aku cuci walaupun sibuk dengan pelbagai kerja. Yang wat aku suka dengar kereta aku nie, mereka kata macam baru keluar walhal dah hampir 6 tahun aku menggunakannya...mungkin aku menjaga dengan baik...hehehehe...

Inilah keadaan kereta aku semasa dicuci dan selepas dicuci...


Cantik tak kereta aku nie....komenlah...

5 comments:

Gen2Merah said...

cantik bah Ums... sangat2 menarik kancil ini

PeRmAtA bIrU said...

cantik.. tapi kenapa nombor plat x sama ngan nama blog???

Kancil 8349 said...

Gen2Merah : Terima kasih geng

Permata Biru : hehehe...saya ambil nombor dia je..

maszull said...

assalamualaikum kancil...wah dah berseri2 kancil merah ni bila dah lepas dimandikan...nyamankn...:)

Kancil 8349 said...

Maszull :

Waalaikumsalam mama,

hehehe...macam tu lah mama...sayangkan kereta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...