Rakan Blogger

Friday, July 27, 2012

Aku Terjah! Aku Follow! Apakah Itu?

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.



Agak lama juga Kancil ndak menyertai mana - mana segmen. Dan jika diingatkan kembali, rezeki Kancil bermula pada bulan Ramadhan tahun lalu. Di mana bilangan follower blog Kancil meningkat secara mendadak. Memang gembira masa itu. Sehingga sekarang Kancil mempunyai pembaca setia yang sentiasa mengunjungi blog Kancil. Terima kasih kepada semua rakan.

Terima kasih dekat Mama kerana sudi mengajak Kancil untuk menyertai segmen daripada blogger baru. Kancil dengan berbesar hati menyertai segmen ini. Bagi semua rakan blogger, jomlah menyertai segmen nie. Kita menyokong dan membantu beliau...nak join klik je header di atas nie.


Kancil tag 3 orang ;


3no
Santri
Eerashera

Terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

37 comments:

Izwa Kamaruddin said...

good luck!

QasehnyaRania said...

selamat bersegmen :D
jom baca n share

http://lobaksusue.blogspot.com/2012/07/ketahui-fadilat-dan-tatacara-wuduk.html

Eera Shera said...

terima kasih tag sy. kalo rajin sy join la ye.. slmt berpuasa kancil ;)

Jahirah said...

slmt bersegmen...;)

maszull said...

assalamualaikum kancil...mekacih sbb sudi join yer...:)

Nur Khairul Azizi said...

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan....Terima kasiH atas kunjungan dan penyertaan dalam segmen MYideakini ye...untuk melayakkan hadiah penghargaan dari MYideakini, pastikan penama yang telah di tag tu follow blog MYideakini...itu syarat & terma dr MYideakini...TQ

miss yatie said...

segmen ek..bagus untuk blogger baru kan?

Unknown said...

selamat bersegmen kancil.....
\semoga berjaya....

Nyue said...

gudluck :)

aisyah humaira' said...

http://www.aisyahhumaira.com/2012/07/aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

niera dtg singgah + dah follow sini :)

Unknown said...

terima kasih sudi ajak kancil...

3no gr33ny said...

terima kasih untuk jemputan tu..

alhamdulillah hamba dah sertainya =)


http://3nogr33ny.blogspot.com/2012/07/aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

Kancil 8349 said...

Mrs Eady :

terima kasih

Kancil 8349 said...

QasehnyaRania :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Eera Shera :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Aishah :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Maszull :

waalaikumsalam mama...terima kasih kembali

Kancil 8349 said...

Myideakini :

inysa - Allah

Kancil 8349 said...

KY :

betul tu...

Kancil 8349 said...

Remy :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Nyue :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Aisyah :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Santri :

terima kasih

Kancil 8349 said...

3no :

terima kasih

Anonymous said...

http://mymyadecerita.blogspot.com/2012/07/aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

dari segmen yg same. terjah sini + follow ! jom jenjalan ke blog mimie. :)

Kancil 8349 said...

syarmini ;

terima kasih

zafirah said...

follow sini dri segmen same ^_~

jemput singgah ye

http://zafirahzarrae.blogspot.com/2012/07/aku-terjah-aku-follow-apekah-itu.html

Nur Khairul Azizi said...

Salam Ramadhan...

Cepat! ajak kengkawan cukupkan 100 orang untuk MYideakini umumkan kelayakan hadiah penghargaan.. :-)

Kancil 8349 said...

Zafirah :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Myideakini :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Rafiq :

terima kasih

Cik Bayan said...

http://www.aynoranur.com/2012/08/segmen-aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

dari segmen sama, done follow

THE AUTHOR said...

Jemput join segmen saya ini sekali...
http://hanifidrus.blogspot.com/2012/08/hanifidrus-segmen-menerjah.html
Salam kenal dan follow
Maaf mencelah disini...
Jom cari rakan2 follower dan blog anda direview
Penyertaan sehingga kini 72 blogger !!!

Kancil 8349 said...

Hanif Idrus :

insya Allah

Anonymous said...

jejak jejak jangan sampai terlajak

Kancil 8349 said...

Everything dan Sanji :

terima kasih

Anonymous said...

Singgah sini dari segmen yang sama ^^ jom ke blog sy
V
V
v
v
http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/10/segmen-aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...