Rakan Blogger

Monday, July 23, 2012

Punca Traffik Minggu Ketiga Bulan Julai 2012

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.

Memohon maaf kepada semua rakan blogger yang Kancil belum singgah atau membalas balik kunjungan anda..Insya Allah Kancil akan membalas. Berharap Kancil diberi peluang. Dalam kesempatan ini Kancil juga ingin mengucapkan Selamat Berpuasa kepada semua rakan blogger yang beragama Islam.

Agak lama juga Kancil ndak buat entri ini semenjak laptop pertama Kancil bermasalah. Kini Kancil sibuk dengan pelbagai aktiviti di sekolah mahupun di rumah. Buat entri dalam seminggu pun boleh dikira menggunakan jari. Namun, Kancil rasa bersyukur, walaupun kurang buat entri namun masih ramai yang sudi mengunjungi blog Kancil terutamanya mereka yang sibuk mencari maklumat yang berkaitan dengan urusan mereka. Blogger yang menyumbang traffik minggu lalu ialah ;



Jom kita lihat apa keyword yang rakan kita cari di dalam blog Kancil ini. Ada perubahan keyword minggu lalu...keyword yang pelik - pelik...

pulau semporna

aktiviti krs sekolah rendah


contoh sijil pertandingan


gambar rumah kayu di malaysia


kancil cantik

kartun 1 malaysia

animasi suami korek hidung nak tidur mmu

awek kl cunmelecun

bengkel kaunseling


Entri yang paling banyak dibaca ialah ;


Terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil.

31 comments:

khairul said...

selamat berpuasa juga buat Kancil

KY said...

dugaan tu kan?

selamat berpuasa untuk hari ke 3 heee

fizafantagirO said...

Selamat berpuasa dan beribadah jugak kancil :)

dee said...

huhuhu.. rasa cam stalker plak bila cikgu release ni. :p

Remy hazza said...

salam ramadhan utk kancil sekeluarga....semoga dilimpahi rahmat dan berkat....

selamat posa juga utk awek kl cun melecun tu.....he3

Masz Sidek said...

Ssalam Ramadhan cikgu Kancil... :D

Aishah Jahirah said...

slmt menjalani ibadah puasa cikgu...;)

ஜ miss klanika ஜ said...

selamat berpuasa kancil !

maszull said...

assalamualaikum kancil...selamat berpuasa kancil n family...:)

fairus said...

AGAK-AGAKNYA BILALAH AKU AKAN JADI PENYUMBANG TRAFIK KAT KAU.. HAHAHA..

Tentang Kita said...

selamat berpuasa kancil...

Cik Zai said...

Selamat berpuasa...blogger Tawau jenguk rakan blogger Tawau...^_^

3no gr33ny said...

semoga sahabat dan keluarga senantiasa sihat dan dipermudahkan urusan dalam bulan penuh barakah ni ..amin =)

Kancil 8349 said...

Khairul :

terima kasih

Kancil 8349 said...

KY :

betul tu,..

terima kasih

Kancil 8349 said...

fizafanatagiro :

terima kasih

Kancil 8349 said...

dee :

hehehe...eya ke?

Kancil 8349 said...

Remy :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Masz :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Aishah :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Aishah :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Miss Klanika :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Maszull :

Waalaikumsalam mama...terima kasih mama

Kancil 8349 said...

Fairus :

boleh bah geng...belum ada rezeki lagi tu

Kancil 8349 said...

Tentang Kita :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Cik Zai :

terima kasih

Kancil 8349 said...

3no :

terima kasih sahabatku

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

dah 4hari berpuasa.. moga amal kita adalah yang terbaik untuk ramadhan kali ni (^___^)

Myra Jay said...

Tahniah ye, keyword yang dicari maksudnya SEO mengena la tu kan :D

Kancil 8349 said...

eeiyss :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Myra Jay :

terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...