Rakan Blogger

Wednesday, July 3, 2013

Wordless Wednesday# 62

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.

 

Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

17 comments:

the malay male said...

sape yg kreatif sgt tu

Knor said...

pembentangan apa ni cikgu..mcm nak beli tanah je..

QueeN TerataI said...

presentation oleh anak2 murid ker?

Santri T.P.I.N.I said...

mcm pertandingan melukis je cikgu...

Santri T.P.I.N.I said...

takpun kempen jangan buat perkara tak baik... kan cikgu?

KY Atie said...

wahhh...peta untuk cari harta karun ke ni, nak ikut heeee

Kesuma Angsana said...

ampoi apa kebenda ni !

Kesuma Angsana said...

ampoi apa kebenda ni !

BUNDA a.k.a KN said...

papan putih...

mama maman aka yana said...

dtg tinggalkan jejak.. terima kasih sudi dtg blog mama yana... :)

fairus said...

CANTIK KAU LUKIS..

fairus said...

CANTIK KAU LUKIS..

Mas Zull said...

assalamualaikum kancil...siapa yg buat tu cantik...;)

Kancil 8349 said...

terima kasih kerana sudi komen...jom baca entri seterusnya

Yumida Huda said...

as salam cegu kancil
lama jugak yumida nda datang ke sini
cegu ka lukis tu?
cantik..kretip

SimplySeoul said...

lama xsinggah sini... bebulan2 x blogwalk. siapa yg lukis tu chekgu.. anak murid ka chekgunya? hehe

Remy hazza said...

dah letak kaler mesti cantik lukisan kancil nie.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...