Rakan Blogger

Wednesday, August 8, 2012

Wordless Wednesday # 46

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.



Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

19 comments:

khairul said...

nak raya kena pecah tabung ke Kancil hehe

izan mama mia said...

duit raya ker tuu??

fairus said...

NI MESTI DUIT DENDA PELAJAR YANG BERCAKAP BAHASA MELAYU SEMASA PELAJARAN BAHASA INGGERIS DIADAKAN... OH MY ENGLISH....

Dkna Abza said...

lama dah dkna tak kumpul syiling :)

QueeN TerataI said...

tabung bantuan ke ni kancil?

:: Mrs.Eady :: said...

saya pun nak pergi tukar duit raya kejap lagi..

Rahmah Ram Ram said...

lepas ni boleh penuhkan balang kuih yg baru kancil...BAGUS menabung macam ni...terutama kalau kita jadikan contoh pada anak2 dan budak2 kecik... :-)

Nafisya Ismail said...

bole bg duit raya kat anak2 murid cikgu sorg 20sen.. hehe..

Dylla Abas said...

sejak pergi keje naik lrt ni..duit syiling tu masuk dlm mesin jelah :)

Kesuma Angsana said...

amboi nak pecah tabung utuk raya ke

3no gr33ny said...

tabung derma ke tabung ap ni??

Remy hazza said...

duit syiling lama semuanya remy dah masukkan dlm bank...sekarang kumpul syiling baru jer.....

fiza said...

Nak tukar duit raya ker cikgu ☺☺

aNiss :):) said...

simpan laa dalam bank coin tuu :)

KY said...

duit tabung sekolah ek? heee

maszull said...

assalamualaikum kancil...wah!! banyaknya nak buat duit raya ke ni...?

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

tabung kat rumah ke, kutipan derma (^___^)

Aishah Jahirah said...

tabung kelas ke ni cikgu...

Kancil 8349 said...

terima kasih kepada semua rakan kerana sudi memberi komen di entri kancil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...