Rakan Blogger

Wednesday, August 1, 2012

Wordless Wednesday # 45

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.


Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

23 comments:

Mrs Lurve said...

ahaks..apa tue, mcm kertas periksa ja..

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

apa nih... mencabar sungguh gambaq kali ni (^___^)

Rahmah Ram Ram said...

amboii...kek belang ke hapa? akak ingat makanan aje ni..hihihi

baguznet said...

macam susunan kertas pun ada...

:: Mrs.Eady :: said...

kertas soalan ke??

QueeN TerataI said...

salam kancil... sihat ker? err Queen rasa mcm timbunan kertas2 je nie.. tp kertas ape xtau la.. :)

fiza said...

Gambar apa tu?

maszull said...

assalamualaikum kancil...timbunan kertas yer...;)

Tentang Kita said...

assalamualaikum cikgu...tgk check kerja murid2 ker...tu mcm susunan buku2 jer

Remy hazza said...

macam daun ketupat palas jer..... nak buat ketupat utk raya ker kancil ???? he3.... betul ke remy teka nie...

ϟ Zeera AzZahra said...

buku ka bah?

Aishah Jahirah said...

kertas soalan/jawapan, ke buku rekod, buku latihan?hahaa tunggu jawapan je la...;)

ஜ miss klanika ஜ said...

kertas exam ni kan. hehe

teratak hati said...

Gambar ape tu??mencabar btol untuk diteka..

Ezad Skytech said...

erk..apa ni ye kancil..kertas exam ke?

aNiss :):) said...

gambar apee tuuh? *.*

fairus said...

KERTAS SOALAN KE?

3no gr33ny said...

kertas soalan atau buku yang perlu ditanda ni ??

izan mama mia said...

gambar apa tuu..

Aien Alien said...

macam buku latihan? macam timbunan kulit popia...huhu. mencabar minda la kancil.

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

apa jawapannya kancil? (^___^)

Kancil 8349 said...

terima kasih semua rakan blogger...jom ke entri seterusnya

Deq's Qienz said...

Mentelaah buku ek..rutin harian sorg guru.salam 13ramadhan ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...