Rakan Blogger

Sunday, February 6, 2011

Jalan - Jalan Ke Taman Bukit Tawau

Setelah bersarapan pagi di rumah mertuaku, saya bersama sepupuku Sabri keluar dari rumah dan menuju ke Taman Bukit Tawau. Ini merupakan kali pertama buat kami berdua masuk ke taman tersebut. Dalam perjalanan kami, terdapat dua kemalangan berlaku dan berasingan tempat. Pertama dekat bulatan Sin Onn. Kereta Honda masuk dalam parit
 Tanda kemalangan


Kami berhenti sekejap mahu tengok kereta tersebut. Disebabkan kereta tu dah keluar dari parit kami meneruskan perjalanan kami ke Taman Bukit Tawau.


Gambar nie diambil semasa nak menunggu lampu hijau. Kami tiba di Taman Bukit Tawau tepat pada pukul 10.45 pagi. Penuh bah tu parking. Nasib ada satu ruang parking. Kami kena membayar RM 3 seorang untuk masuk ke dalam Taman Bukit Tawau. Di awal penjelajahan kami di dalam taman, kami disajikan dengan aksi yang kurang bermoral daripada sepasang kekasih. Kami memandang je terus sehingga pasangan tersebut rimas. Tahu malu pula mereka. Tapi berani buat depan orang.
 Peta Taman Bukit Tawau










 Keliru : Plastik ke daun betul?




 Besarnya...



Surau.......

3 comments:

Gen2Merah said...

wah bestnya... x ajak2 pun jalan2 p Table.. hehehe

Ums Niza said...

pok...bukan kau busy ke dengan majlis perkahwinan ke...aku nak mahu kacau kau masa tu...hehehe...lain kali kita pergi yeah

Pinkyz Ladies said...

dah penah p table ni..mandi sampai tak hingat nak makan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...