Rakan Blogger

Wednesday, May 4, 2011

Basuh Kancil8349 Kat Car Wash

Untuk makluman rakan - rakan pembaca, kali terakhir Kancil 8349 ku bawa ke car wash adalah tahun 2009. Itupun sebelum anak kedua saya lahir. Agak lama tidak membawa ke sana. Saya lebih suka membasuh sendiri. Tapi disebabkan terlalu penat hari itu berjalan. Berjalan dari Tawau ke Sahabat 16 Lahad Datu. Saya membawanya ke car wash.

Pada mulanya, saya ingin membawa Kancil saya ke Batu 3 Jalan Apas Tawau, tempat biasa saya basuh kereta namun kedai car wash tersebut tutup. Mungkin disebabkan cuti 1 Mei...hehehe. So, saya cari tempat lain dan destinasi saya adalah di Jalan Damai. Nasib car washnya buka dan tidak ada kereta lain selain kereta pacuan roda yang ada di situ.


 
 

Kalau dah kedai buat mesti ada yang tertinggal sedikit kekotoran. Dan kita pula ada je yang tidak puas hati kan...hehehe...selepas dari car wash. Hujan pun turun...tapi saya tidak kisah sebab bukan jauh pun rumah dari car wash nie...hahaha..terselamat keretaku.

1 comment:

Unknown said...

siapa pengetua smk agaseh. ld sekarang??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...