Rakan Blogger

Wednesday, May 2, 2012

Wordless Wednesday 36

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.


Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

11 comments:

alin said...

Ni mesti kat Semporna kan

Masz Sidek said...

mesti seronok kalau dpt pergi bercuti kat kawasan perkampungan macam ni... :)

remyhazza said...

perkampungan di tepi pantai.....
best nyer...bila melihat pepohonan kelapa melambai2.....

Santri T.P.I.N.I said...

tenang dan mendamaikan... cantik

lisa said...

cantik :)


kancil pun rajin blogwalking kan..

saffiya_aleesya @ echa said...

nampak bersih jer..perkampungan nelayan ke ni kancil??

cinnamon.com said...

suka kawasan macam ni..

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

macam pernah tengok kat tv je pemandangan macam ni.. ada filem/drama kot (^___^)

3no gr33ny said...

damainya rasa... =)

ciK LyndaWawa said...

kampung mana ni...hehehe

Kancil 8349 said...

jom baca jawapannya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...