Rakan Blogger

Wednesday, May 9, 2012

Wordless Wednesday 37

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.


Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

29 comments:

ANISA said...

apa tu??
tak tahu la...tak dapat nk teka

lynn kamarul said...

i guest gua...

maszull said...

assalamualaikum kancil....yer la mcm gua je tu kat mane ni kancil...:)

Tentang Kita said...

macam telaga pun ada jgk tu...

Adylia Qarissa said...

macam telaga yang dah kering air...

remyhazza said...

cam lubang utk kancil sembunyi jer..... he3... perigi kering kut!

Masz Sidek said...

apa tu kancil... macam gua pun ada gak... macam perigi buta pun ada gak... ????

CikMai said...

lubang apekah nie...?hihi

Yumida said...

gua or telaga...ye ker..

Kakzakie said...

Kakak rasa telaga kot... kata sana masih ada banyak telaga...

Teringat scan usus besar keluarga kakak macam ini juga tau lebih kurang..

♥♥cikHannah♥♥ said...

gua kot...dtg bls singgah..jom la join GA hannah http://cikharty88.blogspot.com/2012/04/mini-giveaway-by-cikhannah-jom-jejalan.html

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

lubang dalam gua dari pandangan atas ke ni? wah (^___^)

baguznet said...

ni macam laluan masuk untuk ke terowong bawah tanah nie...

teringat endoskopi yg pernah dibuat beberapa kali sblm nie...

Gen2Merah said...

yaa, macam nampak gua atau telaga kering kontang.. apa pun kita tunggu jawapan kepada Wordless Wednesday ini esok... (",)

[sutera kasih] said...

lubang apa tu kancil?huhu

cleverspider55 a.k.a alam1cinta said...

kenapa telaga 2 ndada air?

hanaahmad said...

lubang apakah itu?

Cik Kartun ( CK ) said...

yg pasti bukan lubang kubur kan kancil? :D

Eza Boom Boom said...

Eza rasa telaga kontang :) hihi.

eita said...

perigi buta ke?
dalam tu...

ABU said...

wak lama ndak singgah sini cigu...
blog pun sudah bertukar wajah..

ciK LyndaWawa said...

kancil suka bagi gambar pelik2....hehaha

ariana said...

Apa ye? no clues..

aReLaN said...

kawah?gua?gambar pe tu kancil??

3no gr33ny said...

mula2 hamba fikirkan gua yang diambil gambar terbalik..tapi lama2 tgk mcm lubang

mie said...

lubang apakah?
penuh misteri..
ehehhee

LYAfrina said...

APAKAH ITEW????

LYAfrina said...

APAKAH ITEW????

Kancil 8349 said...

terima kasih kerana sudi komen...jom kita baca jawapannya di entri seterusnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...