Rakan Blogger

Thursday, June 21, 2012

Jawapan Wordless Wednesday # 41

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.


Pantang kalau ada majlis makan, lebih - lebih lagi kena dijemput untuk menghadirkan diri ke majlis tersebut. Tidak akan melepaskan peluang. Kecuali kalau betul - betul ada masalah yang tidak dapat dielakkan. Cuma setakat nie Kancil ndak pernah lagi. Syukur alhamdulillah.

Gambar di atas tu adalah majlis makan malam sempena Sambutan Hari Guru. Dibuat di Hotel Emas, Tawau. Dalam gambar nie adalah orang kuat PIBG sekolah dengan erti lain mereka merupakan AJK Induk PIBG sekolah. Ini merupakan acara mereka terakhir sebelum menyerahkan tugas tersebut kepada AJK Induk yang baru. 

Alhamdulillah, mereka yang banyak menyumbang kepada kecemerlangan sekolah. Kalau pihak sekolah mahu minta itu ini, pihak PIBG terus memberi sumbangan. Ndak kira dari akademik mahupun ko kurikulum. Kancil rasa bertuah berada di sekolah ini. Walaupun pada mulanya, gerun dan takut berada di salah satu buah sekolah elit di Tawau malah di Sabah juga. Kini sudah sebahagian daripada mereka dan faham dan situasi dan suasana kerja.

Terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

37 comments:

maszull said...

assalamualaikum kancil...oh !!! sambutan hari guru yer..mesti heppy kan...:)

EmpayarUtama said...

Selamat (belated) hari Guru dan selamat berPIBG baru :)

baguznet said...

Biasanya bila AJK baru naik, ada sebarang kesinambungan dpd AJK lama ke cikgu?

Masz Sidek said...

ohhh... dinner semperna sambutan hari guru... mesti seronok dan enjoy bila dapat para guru dpt berkumpul ramai2... :D

fairus said...

JAMUAN PIBG RUPANYA..

Kazman / Sue said...

wah... nampak meriah yee....

QueeN TerataI said...

best tu mkn kat hotel.. hehehe

Deq's Qienz said...

Owh diner ari guru bgus la ek ader diner begitu dpt mgeratkn lgi silaturrahim antara guru :-)

aizamia3 said...

seronok bila berkumpul reramai kan.. ;)

L said...

selamat hari guru, cegu..=D

jom singgah sekejap..=D
http://lolz-l.blogspot.com/2012/06/still-jahat-walaupun-dah-solat.html

teratak hati said...

Meriahnya Sambutan hari guru..
Dh tau nama motor klasik smalam??

Yatie Awang said...

Alhamdulillah...bestnya kalau boleh makan macam ni selalukan? hehe

Remy hazza said...

mesti best kan jancil...... sambut hari guru kat hotel.....meriah!

khairul said...

sorry lama x singgah kancil

Gen2Merah said...

Oo sambutan Hari Guru rupanya.. patutla meriah... nice,... lain kali ajak2 kami sekali.. ehehe

Remy hazza said...

kn gen2 ada sekali ker kancil ????? he3

Aishah Jahirah said...

sesi makan2 mmg sentiasa best...hehee

3no gr33ny said...

owhh..huhu..sahabat Gen2Meerah nak diajak sekali pulak..nanti habis makanan..heheh

eintan nurfuzie said...

huhuuh.. boleh la tu makan besar jawapan cik en kan?

Kancil 8349 said...

Maszull :

Waalaikumsalam mama,

mestilah happy mama...kami diraihkan

Kancil 8349 said...

Empayarutama :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Masz Sidek :

betul tu...guru pagi dan petang berkumpul dalam satu tempat

Kancil 8349 said...

Fairus :

yups

Kancil 8349 said...

Kazman :

memang meriah

Kancil 8349 said...

Queen :

lebih2 lagi kalau percuma...hehehe

Kancil 8349 said...

Deq :

betul tu

Kancil 8349 said...

aizamia3 :

betul tu

Kancil 8349 said...

L :

terima kasih

Kancil 8349 said...

teratak hati :

memang meriah..ndak taw lagi

Kancil 8349 said...

Yatie :

betul tu...bukan selalu

Kancil 8349 said...

Remy :

betul tu..bukan selalu orang kata

Kancil 8349 said...

Aishah :

betul tu...

Kancil 8349 said...

Khairul :

ndak mengapa faham situasi kamu

Kancil 8349 said...

Gen2Merah :

boleh bah geng

Kancil 8349 said...

Remy :

kancil dan Gen2merah dah berlainan sekolah

Kancil 8349 said...

3no :

hehehe...mana dia kuat makan tu

Kancil 8349 said...

eintan :

betul tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...