Rakan Blogger

Wednesday, June 27, 2012

Segmen Dari Jiakreatifelt : Header Dulu Hingga Kini Yang Terbaik

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.

Baru - baru nie Kancil menyertai satu segmen yang mana blog Mama telah menjemput Kancil untuk menyertainya.  Ndak sangka segmen nie ada kesambungannya. So, memandangkan header Kancil terpilih begitu juga header blog Mama. Kancil berbesar hati untuk menyertai. Mana tahu ada rezeki yang baik.

Bagi blogger yang bukan peserta, korang pun boleh ikut segmen nie. Tetapi bukan kenalkan header korang. Kena pilih header mana yang terbaik. Nak tahu jom terjah ke blog ini. Pilih je tiga daripada semua tu. Dan jangan lupa untuk jemput (tag) kawan blogger anda yang lain. Jomlah beramai - ramai mengundi header mana yang terbaik.

Kancil pilih tiga daripadanya.

 



Kancil nak tag rakan blogger untuk menyertai segmen ini iaitu 

Terima kasih sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349

36 comments:

saffiya_aleesya @ echa said...

moga ada rezeki untuk kancil..

Cik Jannah said...

wahh. tahniah!
3-3 header tu cantek!!

Cik Jannah said...

wahh. tahniah!
3-3 header tu cantek!!

Aien Alien said...

semua header terbaik dan ada kecantikkan masing2...semoga bertuah ya kancil :)

ஜ miss klanika ஜ said...

alL the best !

Masz Sidek said...

terima kasih kancil... sudi pilih header blog sy... :)

3no gr33ny said...

hamba datang melaporkan gerak kerja afundi sahabat =)


http://3nogr33ny.blogspot.com/2012/06/segmen-dari-jiakreatifelt-header-dulu.html

SP (spudinpunya) said...

all the best kancil :)

mselim3 said...

x der header lah pulak...mcam mana?...heheh...
pape all the best kancil...

maszull said...

assalamualaikum kancil....mekacih kancil sama2 lah kita saling mengundi yer selamat bersegmen...:)

Deqla manjew said...

good luck yer utk semua.. :)

Deq's Qienz said...

hehee..undi diri sendiri ekk..oke la gud luck ya :)

jia creatifelt said...

terima kasih kerana mengundi.header anda mungkin yg bertuah.sila sentiasa update dengn blog sy untuk sebrg perubhan maklumt yer.terima kasih sekali lagi

eintan nurfuzie said...

masz sidek lagi.. menang la dia..ehhehe

Eera Shera said...

tq tag sy ;)

Remy hazza said...

kancil...
remy dah join.....

http://remyhazza-satuperjalanan.blogspot.com/2012/06/segmen-dari-jiacreatifelt-header-dulu.html

Aien Alien said...

saya dah join...siap undi header kancil lagi. hehe.

http://aiennotalien.blogspot.com/2012/06/segmen-dari-jiakreatifelt-header-dulu.html

Kancil 8349 said...

Saffiya :

terima kasih

Kancil 8349 said...

cik jannah :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Aien :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Miss Klanika :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Masz :

terima kasih

Kancil 8349 said...

3no :

terima kasih

Kancil 8349 said...

SP :

terima kasih

Kancil 8349 said...

mselim3 :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Maszull :

Waalaikumsalam mama...terima kasih

Kancil 8349 said...

Deqla :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Deq :

syaratnya ada macam tu

Kancil 8349 said...

Jia :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Eintan :

amin...

Kancil 8349 said...

Eera :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Remy :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Aien :

terima kasih

Alynn Nyzaa said...

gud luck! done follow ur blog :)

aizamia3 said...

moga berjaya.. ;)

Kancil 8349 said...

Alynn dan Aizamia3 :

terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...