Rakan Blogger

Sunday, June 24, 2012

"Segmen Dari Jiakreatifelt : Header Dulu Hingga Kini"

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia. 

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.

Terima kasih buat Mama kerana sudi menjemput Kancil untuk menyertai segmen daripada Jiakreatifelt nie. Memang menarik. Mengimbas kenangan bersama blog kita. Kenangan mempunyai header - header yang terdahulu. Kepada sesiapa yang berminat jomlah menyertai segmen beliau. Simple dan menarik bah...Kancil yang kata. Jom klik dekat sini

Jom kita lihat header blog Kancil pertama ;


Kancil baru setahun jagung dalam dunia blog nie. Header yang satu nie dihadiahkan oleh blogger Lulu Caldina. Kancil mana pandai buat header pun. Hehehe...namun Kancil amat menghargai pemberian daripada Lulu. Sehingga sekarang header yang diberikan merupakan ikon blog Kancil. Cewah...

Kancil tag semua rakan blogger yang menjadi follower Kancil untuk menyertai segmen nie.

Terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

21 comments:

Aisy Nasiha said...

Mana lak kancil ni setahun jagung
.dh mantap ape?

khairul said...

malu...header x lawa

jia creatifelt said...

thanks for joined and shared..btw,lama2..nanti mesti pandai buat header kan:-).keep blogging

maszull said...

assalamualaikum kancil...mekacih sebab sanggup menjoinkn diri dlm segmen ini...;)

teratak hati said...

Wah..setia kancil pada header yg satu tu..

Remy hazza said...

memang kancil setia pada yg satu....... mungkin sifat semulajadi kancil yg begitu menghargai.......
blog kancil pun rasanya begitu mantap......

Deq's Qienz said...

trigin nk join segmen nih..tp kan dah terdelete sume header lama coz lappy wat hal..huhuu btw, gud luck ya :)

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

lamaaaaaaaaaaaaaaa sudah tak berkunjung ke sini... salam kebizian dari teratak siFaqir 'ilmu
.............................
terima kasih atas kesudian meninggalkan komen (^___^)
.............................

Kancil 8349 said...

Aisy Nasiha :

hehehe...blog Kancil nie belum lagi sampai 2 tahun...perlu banyak pengalaman lagi

Kancil 8349 said...

khairul :

jangan macam tu bah bro...cantik apa header kamu tu

Kancil 8349 said...

Jia :

terima kasih kembali

Kancil 8349 said...

Maszull :

Waalaikumsalam mama..terima kasih

Kancil 8349 said...

teratak hati :

betul tu...terima kasih

Kancil 8349 said...

Remy :

terima kasih..

Kancil 8349 said...

Deq :

ikut je bah...mana tahu dapat kenalan baru kan? terima kasih

Kancil 8349 said...

eeiyss :

terima kasih...

Lulu Caldina said...

rajin join segmen :)

jia creatifelt said...

terima kasih kerna join segmn jia.jia follow sini

jia creatifelt said...

tahniah..header kancil terpilih ke segmn seterusnya

jia creatifelt said...

kini ada borang disediakn untuk mengundi.promosikn kepd kawan2 utk mereka undi header anda

jia creatifelt said...

Makluman:tempoh undian bg segmen jiakreatifelt header dr dulu-kini yg terbaik dipendekkan ke 15/07.
minta mf di atas perubhn tarikh.utk itu,sila giatkan usaha utk promsikan penggundian header anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...