Rakan Blogger

Monday, November 14, 2011

Hadiah Kek Daripada Blogger Cinnamon.com

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia ke blog Kancil 8349.

Hari nie Kancil menerima hadiah daripada seorang blogger. Sedap kalau ditengok tapi ndak dapat rasa lagi. Hehehe...kancil menerima sekeping gambar kek je. Kalau korang tengok mesti sedap kan...


Cinnamon.com terima kasih dengan hadiah nie...ndak rasa pun ndak mengapa yang penting dapat gambarnya. Hehehe...untuk rakan blogger Cinnamon...Kancil ingin mengucapkan terima kasih kerana sudi menjawab semua soalan kancil dan kancil diberikan hadiah kek seperti dalam gambar nie. 

Terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil.

47 comments:

cinnamon.com said...

Terima kasih kancil sbb sudi tag cinnamon,sudi pulak buat entri tentang kek ni...kenyang tak...!!

ShahzCudin said...

nmpk sedap kek ni..tp syg gmbar je..klo x boleh gak nak merasa sket..

Cik Lia Lomi said...

bolehlah, tak dapat betul dapat gambar pun jadi...ye dak??>.

maszull said...

assalamualaikum kancil...wah sedapnya kek kalau betul2 mesti lg sedapkn...:)

remyhazza said...

ingat dapat betul... baru nk mintak sikit......hu hu hu

Lulu Caldina said...

wee..nampak sedap :)

Citra NaniZam said...

wah sedapnya..
hehe xpe yg penting keikhlasan tu..


p/s: citra dah telan air liur ni adehh....

3no gr33ny said...

sedapnye....

Syafiq Ahadin said...

tak sodap! sebab cinnamon tak nak bagi saya!

huaaaaaa =="

cik najihah said...

bes la dapat kek..
kenyang hihi

Run Away said...

memang mcm sedap..mcm cake coklet ar....;d

ILA HonEyBuNNy said...

menariknya kek tu kancil....

jom share makan kek..ehhehe

aimie amalina said...

aduhaiiiii
keroncong perot tgk niiiii

YNA said...

happy besday :)

ingatkan kek tol2, baru nak tau sedap ke x, hihihi

ariana said...

bestnya..akak mmg pantang..pantang tgk kek coklat hehe

ayuyuuu :) said...

bestnye
tengok pun nampak sedap,
teringin rasa.

lama tak makan kek :)

Santri T.P.I.N.I said...

wah...sedapnya kek ni..!!!

Woofer Storm said...

sedap tapi tak bisa untuk dinikmati..hehee

Yumida said...

wah...sronok nyer bila org kasi kek....hmmmmmm nampak sedap! menyelerakan! moist lak tu! yummy! nyum nyum! sedapnya kek tu utk dinikmati oleh anak mata.....tertelan air lio i....hihi

Yatie Awang said...

nampak cam sedap tu..

ciK LyndaWawa said...

nak jugak kek..=]

Kancil 8349 said...

Cinnamon.com :

hehehe...kenyang tengok je...sedap nie kan

Kancil 8349 said...

Shahzudin :

banyak je kita makan

Kancil 8349 said...

Cik Lia Lomi :

hehehe...betul tu...sedap nie

Kancil 8349 said...

Maszull :

Waalaikumsalam mama,

betul tu mama...

Kancil 8349 said...

remyhazza :

hehehe....ambil gambar pun boleh lah

Kancil 8349 said...

Lulu Caldina :

hehehe...nampak je...belum lagi rasa nie

Kancil 8349 said...

Citra Nanizam :

betul tu...memang sedap...

Kancil 8349 said...

3no gr33ny :

memang sedap pun

Kancil 8349 said...

syafiq :

jangan sedih...rasa sedikit dalam hati

Kancil 8349 said...

Cik Najihah :

memang bes cuma dapat gambar je...hehehe

Kancil 8349 said...

Run Away :

memang kek coklat pun

Kancil 8349 said...

Ila :

jangan segan...jomlah makan

Kancil 8349 said...

Aimie :

hehehe...sabarlah

Kancil 8349 said...

YNA :

ndak ada sesiapa yang sambut hari jadi nie...hehehe...kancil dapat hadiah gambar je

Kancil 8349 said...

Ariana :

sabar kak...nanti kita beli yang betul punya

Kancil 8349 said...

Ayuyuuu :

nanti kancil belikan...makan yeah..hehehe

Kancil 8349 said...

Santri :

memang sedap nie...

Kancil 8349 said...

Woofer Strom :

boleh dinikmati oleh mata

Kancil 8349 said...

Yumida :

hehehe...sedap kan

Kancil 8349 said...

Yatie :

memang sedap nie

Kancil 8349 said...

Cik Lyndawawa :

nanti kancil cari yang cantik

Kancil 8349 said...

Cik Lyndawawa :

nanti kancil cari yang cantik

- LIANA ASIF - said...

sedapnya tgk kek coklat 2...

QueeN TerataI said...

errr nak jugak.... hehehe

Kancil 8349 said...

Liana :

sedap kan..belum rasa lagi...hehehe

Kancil 8349 said...

Queen :

minta kat blogger cinnamon...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...