Rakan Blogger

Wednesday, November 23, 2011

Wordless Wednesday # 17

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia ke blog Kancil 8349.

Mereka yang istimewa tidak terabai

Terima kasih kerana singgah dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

51 comments:

Kakzakie said...

Ini murid istimewa (OKU) ke cikgu? Kelihatan macam normal je... Or kakak salah interpretasi... maksudnya anak-anak murid sangat istimewa buat seorang cikgu....

Syafiq Ahadin said...

saya upsr 2005. hehe! 4A 1B seja.... huargggghh!

apapun tahniah! wow! Go Sabah! Hek3!

Siapa numbur satu?

aizamia3 said...

eem.. soalan yang sama macam Kakzakie..

3no gr33ny said...

alhamdulillah sebab mereka tidak dilupakan =)

Kazman & Sue said...

salam kunjungan jua....

ha'ah laa... ada murid2x (perempuan kecil di hadapan )yg kelihatan macam insan istimewa...

Semoga mereka berjaya dalam hidup mereka...

Anak Wak Mail said...

comelnya budak2 ni..;)

QueeN TerataI said...

budak perempuan yg depan skali tu mmg nampak spt kanak2 istimewa.. :)

ciK LyndaWawa said...

klu saya selalu berdiri kat tengah2..tak tinggi tak jugak rendah..

Adylia Qarissa said...

Anak istimewa ;-)

Seronok kalautengok dorang hepi

Lulu Caldina said...

sibuk eh? skrg jarang update blog.. :) selamat bercuti

cinnamon.com said...

salam kancil,best tak bercuti?suka pegang dan sapu kepala mereka bila jumpa..sbb dkt sklh anak saya ada juga insan2 yg istimewa ini..

CikGu Ma said...

assalamualaikum cikgu...lama tak bersapa =)

WW# mampukah kita balas???

Fad said...

murid pend khas ek kancil?

Gen2Merah said...

anak istimewa memang comel2..

Yatie Awang said...

Alhamdulillah...

Eera Shera said...

syok kan layan budak2 ni..

sibuk ek kancil..

lama menghilang ^^

maszull said...

assalamualaikum kancil...wah dah lama mama x BW kat sini....

bagus yer yg teristimewa tu harus diutamakan dahulu....:)

khairul said...

jgn sesekali kita abaikan mereka

Pen Biru said...

besar pahala guru pendidikan khas ni..bukan mudah nak jaga dan ajar budak2 kalau tak ada kesabaran dalam diri..

Bui Junaidi said...

first time dtg sini

bui PPM pendidikan khas..jaga budak2 istimewa sekolah menengah..

Aien Not Alien said...

lama menghilang dengan LASABELA...

kanak-kanak istimewa tidak diabaikan, itu yang terbaik... :)

hira said...

hehe. yang istimewa didahulukan :)

Tentang Kita said...

pendidikan perlu diberikan, jgn sesekali abaikan mereka krn mereka juga adalah penentu masa depan negara

Run Away said...

budak2 yang cute...;d

Santri T.P.I.N.I said...

tugas guru adalah tugas yg mulia... terima kasih cikgu!

khairul said...

Berhati2 lah wahai rakan ku .http://gilamodified.blogspot.com/2011/11/kemalangan-di-permatang-tinggi-bukit.html

Kancil 8349 said...

Kakzakie :

yup murid - murid istimewa...tengok gambar murid perempuan yang dihadapan tu...dan memang betul pun...setiap murid sangat istimewa untuk seorang guru

Kancil 8349 said...

Syafiq :

wah...kira hebat juga kamu tu...hehehe....

Kancil 8349 said...

Aizamia3 :

jawapan dah diberikan kat komen kakzakie...murid perempuan hadapan sekali tu

Kancil 8349 said...

3no gr33ny :

betul tu...menjadi tanggungjawab kita mendidik mereka...

Kancil 8349 said...

Kazman :

amin...itu yang kami harapkan

Kancil 8349 said...

Anak Wak Mail :

memang comel pun...hehehe

Kancil 8349 said...

Queen :

eya betul tu....sebenarnya satu baris tu

Kancil 8349 said...

Cik LyndaWawa :

hehehe....mesti orang ingat kamu nie masih murid lagi...

Kancil 8349 said...

Adylia :

betul tu...bila mereka senyum membuatkan guru rasa tenang

Kancil 8349 said...

Lulu :

macam tulah kalau ada akhir tahun nie...kebetulan plak line di tempat baru kurang memuaskan...bikin panas...hahaha

Kancil 8349 said...

Cinnamon.com :

salam,

belum merasa semua cuti lagi...hehehe...betul tu...kancil pun menyokong kata2 kamu tu

Kancil 8349 said...

Cikgu Ma :

Waalaikumsalam cikgu Ma...
betul tu...lama benar kita tak bersapa...kancil kebetulan sibuk

Kancil 8349 said...

Fad :

yup...pendidikan khas tapi kat SK Ayer Hitam Batu Pahat

Kancil 8349 said...

Gen2Merah :

betul tu geng

Kancil 8349 said...

Yatie Awang :

:) syukur

Kancil 8349 said...

Eera Shera :

kebetulan busy dengan kerja akhir tahun nie...

Kancil 8349 said...

Maszull :

Waalaikumsalam mama,

mereka masih memerlukan kita...sepertimana kita memerlukan mereka

Kancil 8349 said...

Khairul :

betul tu bro

Kancil 8349 said...

Pen Biru :

betul tu....memerlukan jati diri yang tinggi

Kancil 8349 said...

Bui Junaidi :

salam perkenalan daripada kancil...

rasanya lebih susah nak jaga di peringkat menengah nie kan?

Kancil 8349 said...

Aien Not Alien :

ndak juga lama menghilang...cuma ndak dapat update sebab laptop ndak di bawah

Kancil 8349 said...

Hira :

betul tu...kita dahulukan mereka

p/s lama sudah ndak singgah ke blog Kancil..

Kancil 8349 said...

Tentang Kita :

betul tu...mereka pun ada hak yang sama dengan normal

Kancil 8349 said...

Run Away :

:)... cute kan mereka

Kancil 8349 said...

Santri :

terima kasih kembali...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...