Rakan Blogger

Thursday, November 17, 2011

Sekolah Kampung Mendapat 100% UPSR

Assalamualaikum dan salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia ke blog Kancil 8349.

Sebelum meneruskan entri Kancil nie. Minta maaf kepada semua rakan blogger sebab tidak sempat membalas kunjungan blog anda. Disebabkan kesuntukkan masa dan keadaan line yang tidak mengizinkan. Namun, Kancil hanya mampu untuk mengupdate satu entri sahaja.
Entri kali ini mengisahkan tentang keputusan peperiksaan yang telah diumumkan di daerah Tawau. Kancil belum mendapat keputusan rasmi sepenuhnya. Namun ada yang menarik perhatian Kancil mengenai satu sekolah kampung di daerah Tawau. Di mana, kancil pernah dijemput untuk memberi ceramah kepimpinan dekat sekolah tersebut.

Tidak sangka sekolah tersebut boleh mendapat keputusan yang cemerlang iaitu 100% muridnya lulus. Sekolah tersebut mempunyai bilangan murid lebih 60 orang dan 12 orang murid mendapat 5 A, manakala 32 orang mendapat 4 A 1 B. Selebihnya lulus. Ia satu pencapaian yang baik. Malah merupakan 5 sekolah yang terbaik di Sabah.

Sekolah di tempat Kancil mengajar hanya 22 orang murid 5 A. Dari segi kedudukan belum lagi pasti. Namun sekolah ini berada di dalam 5 sekolah bilangan murid yang mendapat keputusan 5 A paling ramai. 

Terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

35 comments:

cinnamon.com said...

tahniah utk sekolah tu... target utk sekolah anak saya sebyk 110 orang dpat 5A..setiap thn menjadi sekolah terbaik di selangor..masa anak saya ambil upsr sebanyak 130 orang mendpt 5A...

azam said...

bagus dan tahniah...teruskan usaha mendidik anak bangsa

remyhazza said...

tahniah bro.....
buktikan anak bangsa kita boleh berjaya.....

Dylla Abas said...

wahhh..tahniah ye cikgu sebab sekolah yg cikgu mengajar berada dalam kedudukan 5 sekolah bilangan murid yg m'dapat keputusan 5A paling ramai...

QueeN TerataI said...

tahniah buat semua...

Anak Wak Mail said...

ramai tu 22 orang..tahniah..;)


sekolah kampung semangat nak belajar lagi kuat kot.ke sbb murid dia tak ramai??

Gen2Merah said...

22 orang murid 5A di SK ST Patrick.. tahniah buat murid2 sekolah bandar.... tahniah juga buat sekola kampung yang cemerlang dan terbaik d sabah tu,... hebat

Syazwan Che Deraman said...

si kancil yang cerdik.
hehehe.

tahniah ok!!

Ainie Maydie said...

tahniah..siapalah murid 5A kalau bukan guru yg berdedikasi :)

3no gr33ny said...

tahniah!! kira hebat jgk la tu sekolah Cikgu Kancil

Cik Gee said...

tahniah utk sekolah tuh... tahniah jugak kat sekolah kancil ye.. hehe.. <3

YNA said...

tahniah utk sekolah cikgu dan juga sklh2 lain yg berjaya :)

bangga dgr adik2 dapat result cemerlang kan? budak2 skrg semakin bijak :)

aimie amalina said...

huwaaaaa
agak hebat la cikgu..,
sekolah kwsn pedalaman je tu kan

st. patrick mang hebat jugaklah!
heeee =]

tahniah semuaa!

Santri T.P.I.N.I said...

ini membuktikan cikgu-cikgu dekat sana telah mengajar dengan baik! tahniah buat anak murid dan juga cikgunya!

Run Away said...

wah...sangat bagus...tahniah ye....;d

Pen Biru said...

itulah yang di impiakn oleh seorang insan bergelar guru

Kancil 8349 said...

Cinnamon.com :

tahniah untuk sekolah anak kamu...bestkan mereka dapat cemerlang

Kancil 8349 said...

Azam :

terima kasih....

Kancil 8349 said...

remyhazza :

terima kasih...

Kancil 8349 said...

Dylla :


terima kasih...Kancil tumpang gembira je

Kancil 8349 said...

Queen :

terima kasih...

Kancil 8349 said...

Anak Wak Mail :

terima kasih...

Kancil 8349 said...

Gen2Merah :

terima kasih geng....mungkin kau tahu sekolah tu...hehehe

Kancil 8349 said...

Syazwan :

terima kasih...kancil guru biasa je...tumpang gembira

Kancil 8349 said...

Ainie :

terima kasih...betul tu...semua usaha dan berkat daripada guru dan ibu bapa mereka

Kancil 8349 said...

3no gr33ny :

terima kasih...

Kancil 8349 said...

Cik Gee :

terima kasih...sekolah elit di Tawau

Kancil 8349 said...

YNA :

terima kasih....

Kancil 8349 said...

Aimie :

terima kasih...

Kancil 8349 said...

Santri :

Alhamdulillah...mereka sudah berusaha

Kancil 8349 said...

Run Away :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Pen Biru :

betul tu...

maszull said...

assalamualaikum kancil...tahniah pada pelajar2 yg berjaya dan tahniah juga pada cikgu2 yg telah mendidik mereka...:)

Kancil 8349 said...

Maszull :

Waalaikumsalam mama,

terima kasih...semoga ia akan berkekalan di tahun - tahun akan datang

Anonymous said...

hi all kancil8349.blogspot.com admin found your blog via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found website which offer to dramatically increase traffic to your blog http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer most cost effective backlinks Take care. Jason

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...