Rakan Blogger

Wednesday, April 25, 2012

Wordless Wednesday 35

Assalamualaikum dan salam Satu Malaysia. 

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.


Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

17 comments:

Eera Shera said...

kt mana ni kancil?

:: Mrs.Eady :: said...

singgah sambil senyum je :)

Adylia Qarissa said...

macam kawasan sekolah jer..betul ke??

maszull said...

assalamualaikum kancil...kws perkampungan yer...:)

Kakzakie said...

Rumah dekat-dekat ye... mesti kampung yg nyaman.

Eza Boom Boom said...

pagar sekolah ke tu?? Kena ganti dengan yang baru nampaknya. Huhu.

Tentang Kita said...

ader pondok la..main pondok2 best jgk nie

ariana said...

Nmpak mcm kat kwsn sekolah, tu mcm pentas apa ye..

Masz Sidek said...

kawasan sekolah ke tu kancil???

Cik Asma BLuppy said...

kompius kat ane ni?

[sutera kasih] said...

di mana ni kancil?

baguznet said...

eh, sekolah cikgu ke?

fiqas said...

kawasan sekolah kancil ke?

khairul said...

kt mana ni Kancil...

teratak hati said...

sekolah ke rumah ni??

SimplySeoul said...

Selagi ada masa sy akan sentiasa ke blog ni. Hehe.

Kancil 8349 said...

terima kasih semua...jom tengok jawapannya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...