Rakan Blogger

Wednesday, April 18, 2012

Wordless Wednesday # 35

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.

 
Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

p/s : Insya Allah Kancil akan buat entri mengenai kisah seram yang dilalui Gen2Merah

26 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

Subhanallah indah nyer ciptaan Allah SWT..

azam said...

:) nice dan cantik

Santri T.P.I.N.I said...

cantiknya... dekat mana ni cikgu?

cinnamon.com said...

JAUH2 SUKA LAUT..DEKAT2 GERUN..

Adylia Qarissa said...

kawasan mana nie kancil ?? :)

Kakzakie said...

Blue-blue my loves is blue... hihi... teringat lagu nielah cikgu.

Indah ciptaan allah..

QueeN TerataI said...

cantiknya.. SubhanaAllah.. teang je gtk gambar ni

yana-feehily said...

tak sabar nak tau cerita tu :)

Aien Alien said...

ini mesti pemandangan laut masa kancil memancing haritu kan...hehe

Yatie Awang said...

damainya..

Aziela said...

Subhanallah... Cantiknya...

remyhazza said...

keindahan lautan yg terbentang luas.... kat pulau mabul tu ker....kancil?

saffiya_aleesya @ echa said...

cantik laaa..

p/s: tak sabar nak baca kisah seram tu..

Ezad Skytech said...

cantiknya tempat ni..? kat mana ? (^^,)

maszull said...

assalamualaikum kancil....cantik pemandangan n x sabar nak dengar cite hantu tu...:)

Zul Fattah said...

ok.. tunggu cite hantu gen2merah..

Sunah Sakura said...

eh, kancil dengan gen2merah kawan eh?

c'axoera ヅ said...

tenang

eita said...

tenang je hati bila menghayati keindahan ciptaan allah.......

Eera Shera said...

blog kancil dah bru huhu..eh knp dgn gen2 merah? bkn dah lama ke dia x update ek..

baguznet said...

Indahnya alam ciptaan Allah...

Kazman / Sue said...

kocakan air yg membawa ketenangan....

3no gr33ny said...

lama tidak ke pantai..

[sutera kasih] said...

cantiknya..dimana ni kancil?

Kancil 8349 said...

Mrs Eady :
Amin.......

Azam :
memang cantik

Santri :
hehehe...tunggu jawapannya

Cinnamon :
hehehe...biasalah kalau orang ndak biasa dengan laut

Adylia :
tunggu jawapannya

Kakzakie :
betul tu...amin

Queen :
betul tu

Yana Feehily :
hehehe...tunggu

Aien :
betul tu

Yatie :
betul tu

Aziela :
amin...

Remyhazza :
tunggulah jawapannya

Saffiya :
hehehe..memang cantik

Ezad :
tunggu jawapannya

Maszull:
Waalaikumsalama mama,
tunggu dan lihat

Zul Fattah :
dah ada entrinya

Sunah Sakura :
memang kawan rapat

C'axoera:
betul tu

Eita :
betul tu...

Eera :
terima kasih...dia sibuk dengan kerja di sekolahnya...ada blog kena buat olehnya

Kancil 8349 said...

baguznet :
betul

kazman :
betul tu

3no:
eya ke..jomlah kita ke pantai

sutera kasih:
tunggu jawapannya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...