Rakan Blogger

Wednesday, April 4, 2012

Wordless Wednesday # 33

Assalamulaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.


Terima kasih singgah dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349

20 comments:

azam said...

cantik lepa abisa tu

Tiramisu Fatiema said...

maaf baru sempat singgah,nice..kat mana nie ya?

:: Mrs.Eady :: said...

cantik nyer tempat nie!kat mane nie?

Santri T.P.I.N.I said...

cantik lepa ni, boleh naik sambil besrsiar-siar...

Kakzakie said...

Lepa ni sejenis perahu juga ye. Kakak tak tahu dan tak pernah merasa naik - mesti seronok

Kazman / Sue said...

ni la agaknya sampan limosine agaknya yeee... heee3x

baguznet said...

gambar ini mengingatkan saya beca yg dihias yang berlegar di Banda Hilir utk membawa para pelancong

maszull said...

assalamualaikum kancil....wah !!! cantiknya...:)

QueeN TerataI said...

cantiknyer.. kalau dpat pusing2 nak lepa ni mesti syokkan?

Citra NaniZam said...

cantikkk

[sutera kasih] said...

regata lepa2 kan bln ni? bila tu kancil?
sbb bpk mcm busy suda tu pegi semporna mggu ni hehe

dhiera said...

ni ada pertunjukan ape ni?

Ezad Skytech said...

wahhh..cantik...kat mana ni..?

LYAfrina said...

cantiknyer.. kt mana ni

ILA HonEyBuNNy said...

cantik...nak naik...hehe

remyhazza said...

cantik boat dihias......
berwarna warni.....

Yatie Awang said...

pertandingan bot tercantik ek

Aien Alien said...

pertandingan bot berhias ke kancil?

Cik Purple Pinkypuff said...

wah.. cantiknya tu lepa.. ni utk regata lepa2 ka tuh? ndak pernah lagi naik lepa.. T_T

3no gr33ny said...

menariknya..teringin pula hamba mahu menaikinya..huhu..bilalah dapat hamba ke sana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...