Rakan Blogger

Monday, April 16, 2012

Punca Traffik Kancil 8349 Minggu Kedua Bulan April 2012

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke  blog Kancil 8349.

Untuk minggu lalu, hanya seorang blogger je yang menyumbang traffik blog Kancil. Walaupun, blogger tersebut menyepi namun ia masih memainkan peranan tersendiri. Syukur memiliki sahabat sepertinya. Tentu ada yang tercari - cari ke mana beliau. Beliau masih ada namun sibuk dengan kerja yang diamanahkan oleh beliau. Insya Allah masa terdekat beliau akan muncul. 


Nampaknya, keyword minggu lalu berubah lagi. Ada yang lucu. Nak tengok, bacalah sendiri

contoh sijil










contoh sijil penyertaan










contoh sijil hari penyampaian hadiah










cerita hantu di sk st patrick










contoh sijil kolej










felda sahabat 16










gadis sukan sekolah










gambar kereta caldina










isi kandungan folio










menyapa animasi
 
Post popular minggu lalu :

Persiapan Akhir Majlis Tilawah Al - Quran Sekolah - Sekolah Peringkat Zon Bandar Selatan Tawau

Terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

17 comments:

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

ada cerita hantu ke kancil? wah.. kena baca ni (^___^)

maszull said...

assalamualaikum kancil....yer la dah lama x dengar cite cikgu dil lama beliau menghilang n menyepikan...:)

fiqas said...

salam kancil...

gen2 merah tu sahabat kancil ke?

etuza said...

insyaallah saya cub link kan dia ya.
Hebat lah kancil

3no gr33ny said...

huhu..sahabat Gen2Merah memang hilang tak terkesan..semoga segalanya berjalan dengan lancar sahaja

3no gr33ny said...

huhu..sahabat Gen2Merah memang hilang tak terkesan..semoga segalanya berjalan dengan lancar sahaja

eita said...

macam2 ada dalam keyword nni..

Kancil 8349 said...

eeiyss :

tiada sebenarnya...hehehe..orang guna keyword untuk masuk ke blog Kancil

Kancil 8349 said...

Maszull :

Waalaikumsalam mama,

ada dia mama, cuma sibuk dengan kerjanya

Kancil 8349 said...

Fiqas :

yups....

Kancil 8349 said...

etuza :

terima kasih

Kancil 8349 said...

3no :

ada bah dia..cuma sibuk dengan kerjanya

Kancil 8349 said...

eita :

macam2 ada..hehehe...keyword pendidikan je

Jai Montana said...

wah..taniah atas sumbangan trafik dari web gen2merah.. ;-)

Ezad Skytech said...

sumbangan trafik sentiasa ada ke blog kancil ni kan...:D

> wahh..ada keyword cerita hantu ni...ada cerita hantu ke dlm entri kancil sebelum ni..? hee~

Kancil 8349 said...

Jai Montana :

terima kasih lagi

Kancil 8349 said...

Ezad :

ada kot...kancil pun ndak ingat sangat..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...