Rakan Blogger

Friday, July 22, 2011

Followerku Yang Ke - 100


Tahniah kepada adik Misz Dejavu kerana menjadi follower saya yang ke 100. Nak tengok siapa dia, jom kita terjah ke sini [Klik]

Blog dia macam kita berada di dalam suatu mimpi. Berwarna hitam dan putih. Lebih kurang seperti kita berada di zaman filem hitam putih lah. Seorang gadis yang simple dan memang fanatik kepada warna hitam. Warna tudung pun hitam...hehehe...itu cuma andaian. Dia  merupakan blogger yang baru...sehingga sekarang (6.05 pagi / 22 Julai 2011) follower dia baru 52 temasuklah saya. Jomlah kita terjah....

13 comments:

Fariza Othman said...

aww, sy nampak abg Ben di situ!! tahniah <3

Kancil 8349 said...

terima kasih..

mizzkechique said...

tahniah2...

eintanliana said...

haii thnks..folow u back..=)

linniey said...

follower sya x sampai 100 lg nnt leh tgk saper yg bertuah kan..kan..kan?

Anne Nurain said...

bru dpt follow..
smlm x jumpa tmpat follower..
hehehe..
thniah, follower dah lebih 100..
hehehe...

Kancil 8349 said...

Mizzkechique : terima kasih

Eintanliana : Terima kasih kembali

Linniey : Ndak apa ...berusaha lagi

Anne Nurain : Ndak apa...n terima kasih...rakan blogger dari Lahad Datu...

fairus said...

TAHNIAH BRO... BERTAMBAH2 FOLOWERS...

Kancil 8349 said...

Fairus : terima kasih geng

lisa lis said...

hehehehe..terima kasih~ hr ni rajin nk bblogwalking~ terjumpa entry nih~

rasa terharu lak jd follower ke se 100..chayok2x..pas ni kumpul follower yg ke 1000 lak.. ><

Kancil 8349 said...

Lisa Lis : Terima kasih kembali...tunggu yang ke 200 pula

lisa lis said...

hohohohohoho...sememangnya sy menunggu..dah ada yg ke200...yippi..suka2x... sy tunggu yg seterusnya..chayok2x...

Kancil 8349 said...

terima kasih lisa...akan bertambah juga nie...bah jangan segan ikut segmen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...