Rakan Blogger

Thursday, December 8, 2011

Follower Blog Kancil Yang Ke 600

Assalamualaikum dan salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia ke blog Kancil 8349.

11 bulan blog ini wujud dan bilangan follower sudah bertambah lagi. Iaitu ke angka 600 orang. Syukur kerana kancil memiliki follower yang ramai dan juga mempunyai commentator yang setia pada blog nie. Tidak perlulah kancil ndak bagitahu siapa mereka. Yang penting mereka sentiasa membantu blog Kancil. Terima kasih.

Seperti biasa Kancil nak bagi kredit kepada follower Kancil yang ke 600 nie. Merupakan blogger yang baru kalau tidak silap baru bulan nie aktif pada 1 Disember 2011. Mempunyai bilangan entri sebanyak 22 sehingga kini dan bilangan follower ketika entri ini dibuat adalah 50 orang.

Kebanyakan entri beliau mengenai berita sensasi dan bermaklumat. Tidak rugi untuk membaca entri - entri beliau. Kancil pun berminat membaca kesemua entri beliau. Blogger yang pertama sekali mengomen entri pertama beliau ialah Sunah Sakura. Mungkin rakan sekerja. Tajuknya Setapak di Alam Maya

Apapun ndak salah kalau Kancil ucapkan selamat datang ke dunia blogging. Semoga mendapat manafaat daripada blog - blog lain. Bagi rakan - rakan lain, jomlah terjah ke blog beliau. Klik  je gambar di bawah korang akan terus ke blog beliau.


Terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349

20 comments:

nurmujahidah said...

jom join says.my.. mcam churp2 je,, best!! muja follow :D http://mujadafewa.blogspot.com/2011/12/ape-itu-saysmy.html

ANISA said...

congrats2...keep it up

Aien Not Alien said...

tahniah kancil....

ni saya singgah sini dah jadi 603...kejap je bertambah... ^_^"

L said...

waaa. tahniah... dah sampai 600 pun.. heheh
jom baca kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/aku-sayang-parent-aku-korang.html

QueeN TerataI said...

thahniah kancil.. semakin bertambah follower kancil.. semoga berjaya

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

tahniah....smkin luas empayar...:)

Anak Wak Mail said...

tahniah kancil dah dapat 600,,dah lebih dah tu..hehe..;)

fRaMe+LenSeS said...

tahniah ya kamu. :D moga trus sukses tau. :D

remyhazza said...

tahniah kancil.....
teman jugak yg kechik followers nyer..... nak buat camner....
rezeki teman byk tu jer.... he3

Kancil 8349 said...

Nurmujahidah :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Anisa :

terima kasih...

Kancil 8349 said...

Aien Not Alien :

Terima kasih Aien...sekarang nie dah pun meningkat 625 orang

Kancil 8349 said...

L :

terima kasih...

Kancil 8349 said...

Queen Teratal :

terima kasih...

Kancil 8349 said...

Aishah Jahirah :

terima kasih...

Kancil 8349 said...

Anak Wak Mail :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Frames Lenses :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Remyhazza :

terima kasih...ndak mengapa belum ada rezeki lagi

Alieza Dayasari said...

aakah semua blog yg ada dlm senarai bloglist di footer.. kancil follow....

bukan apa.. liza tanya sbb ...
ada yg liza letak dlm senarai bloglist, tp liza tak follow...

Kancil 8349 said...

Alieza Dayasari :

dorang yang follow blog Kancil...berdasarkan bilangan follower kancil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...