Rakan Blogger

Wednesday, December 7, 2011

Wordless Wednesday # 19

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia ke blog Kancil 8349.


Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349

41 comments:

Santri T.P.I.N.I said...

beratur nak pergi mana ni cikgu...?

maszull said...

assalamualaikum kancil...beratur nak masuk kelas yer...nasib skg cuti sekolah dptlah die org relax kn...:)

lieynanilaz said...

muka2 inesen.....:)

Anak Wak Mail said...

muka masing macam stress je..hahahaha..

Aien Not Alien said...

cikgu rindu pelajar sekolah ea...hehe..

c'axoera said...

muka2 stress bdk sekolah heehh

aizamia3 said...

tak lama bukaklah sekolah tu.. hehehe.. ai pun sama rindu dengan suasana sekolah..

cinnamon.com said...

malasnya nak beratur!

LAici KAng Ais said...

rindu pulak zaman sekolah

ciK LyndaWawa said...

beratur nak g mana ni??

Pen Biru said...

kdg2 kita yg tua ni kena blajar bratur dgn budak2 skolah..pandai je diorg bratur n ikut turn..yg tua2 ni..slalu jer nak potong Q

CikGu Ma said...

bukan ke tgh cuti cikgu???

khairul said...

bakal pewaris masa hadapan

QueeN TerataI said...

teringat zaman sekolah rendah dulu... hehehe tanpa disangka di situ sudah ditentukan jodoh bg Queen.. rakan sekelas lg.. tp x pernah berkawan rapat.. tup2 jadi suami la plak.. hikhikhik.. kenangan..

konde said...

salam blogger :)

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM100, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

Kancil 8349 said...

Santri :

nak balik rumah...

Kancil 8349 said...

Maszull :

Waalaikumsalam mama,

nak balik ke rumah bebudak nie

Kancil 8349 said...

lieynanilaz :

hehehehe

Kancil 8349 said...

Anak Wak Mail :

selepas kena marah oleh guru mereka nie...hahaha

Kancil 8349 said...

Aien Not Alien :

macam tu lah ceritanya

Kancil 8349 said...

c'axoera :

kena suruh bergambar tu muka stress...hehehe

Kancil 8349 said...

Aizamia3 :

macam tu lah ceritanya..rindu dengan bebudak sekolah

Kancil 8349 said...

cinnamon.com :

hehehe...ia mencerminkan disiplin seorang pelajar

Kancil 8349 said...

Laici Kang Ais :

hehehe...jomlah ke sekolah lama

Kancil 8349 said...

Cik LyndaWawa :

nak balik rumah nie

Kancil 8349 said...

Pen Biru :

betul tu...belajar dari kanak2

Kancil 8349 said...

Cikgu Ma :

memang cuti pun cuma gambar nie ambil masa di SK Ayer Hitam Batu Pahat

Kancil 8349 said...

Khairul :

betul tu...

Kancil 8349 said...

Queen Teratai :

wah...ada kenangan terindah di sana...

Kancil 8349 said...

Konde :

salam...akan terjah sebentar lagi

Biey said...

terjah2 mencari mangsa blogwalking.. hehe..

Ezad Skytech said...

rindu masa zaman sekolah dulu bila tengok gambar budak sekolah ni...heee~

3no gr33ny said...

agaknya ni mesti beratur blik sekolah sebab macam tudung dan songkok dah senget2

Kancil 8349 said...

Biey :

terima kasih jadikan Kancil mangsa anda...hehehe

Kancil 8349 said...

Ezad :

jom kita balik ke sekolah lagi

Kancil 8349 said...

3no gr33ny :

betul tu sahabat...memang betul tekaan anda

Santri T.P.I.N.I said...

oooo, ingatkan nak pergi lawatan ke manala tadi...rupanya nak balik rumah.

Santri T.P.I.N.I said...

oooo, ingatkan nak pergi lawatan ke manala tadi...rupanya nak balik rumah.

Kancil 8349 said...

Santri :

hehehe...rindu dengan anak murid di SK Ayer Hitam

Alieza Dayasari said...

kancil ni cikgu?

Kancil 8349 said...

Alieza Dayasari :

yups!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...