Rakan Blogger

Thursday, December 8, 2011

Segmen Aku Nak Jual Entri

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia ke blog Kancil 8349.


Wah..dah lama ndak ikut segmen si gadis cantik dari Pahang nie. Kali nie beliau buat satu segmen. Memandangkan dah lama ndak menyertai mana - mana segmen. Dengan suka citanya Kancil ikut serta. Lagipun menghargai rakan blogger yang selalu membantu blog Kancil. Hehehe. Klik header beliau korang akan ke blog beliau.

Berharap ramai yang menyertai segmen beliau. Simple je. Korang kena letak entri yang paling best untuk korang jual. Maksudnya paparkan dalam entri nie. Jomlah beramai - ramai kita menyertai segmen  beliau. Jangan lupa letak header comot beliau (itu yang beliau katakan..hehehe)

Kancil nak letak entri yang terbaik iaitu ;



Terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

27 comments:

maszull said...

assalamualaikum kancil...selamat bersegmen yer kancil...:)

Outbound Malang said...

berkunjung sob..salam blogger
salam kenal dan sukses selalu ..:)

cerita best said...

cm best ja segmen nie

ILA HonEyBuNNy said...

comeiii tuan segmen tu....;-)

Citra NaniZam said...

Rajin cikgu ikut segmen ye.. enjoy ur day ya!

Tentang Kita said...

selamat bersegmen yer kancil...

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

hepy bersegmen...;p

Anak Wak Mail said...

selamat bersegmen..;D

fRaMe+LenSeS said...

selamat menjual entry. :D

Kancil 8349 said...

Maszull :

Waalaikumsalam Mama,

terima kasih...

Kancil 8349 said...

Outbound Malang :

salam perkenalan daripada Kancil terima kasih

Kancil 8349 said...

Cerita Best :

jomlah ikut serta

Kancil 8349 said...

Ila :

comel lagi orang yang mengomen...hahaha

Kancil 8349 said...

Citra Nanizam :

terima kasih...

Kancil 8349 said...

Tentang Kita :

terima kasih...

Kancil 8349 said...

Aishah :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Anak Wak Mail :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Frame Lenses :

terima kasih...

ciK LyndaWawa said...

manis sungguh si penaja blog tu...=]

hanna said...

singgah sini...
salam perkenalan...
dri segmen same...

http://cicaktersepit.blogspot.com/2011/12/segmen-aku-nak-jual-entry-aku.html

Najwa Rahman said...

Wah Kancil sudi dtg blog sy. dri segmen yg sme membalas jejak. follow sini smbil baca entri pilihan! ^_^

Kancil 8349 said...

Cik LyndaWawa :

memang manis pun...

Kancil 8349 said...

Hanna :

terima kasih...akan terjah ke blog Kamu

Kancil 8349 said...

Najwa :

terima kasih

cik najihah said...

thanks join kancil..sy akan update list nnt :) take note ya

Kancil 8349 said...

Cik Najihah :

terima kasih....

Santri T.P.I.N.I said...

agak-agak berapa RM harganya kancil nak jual entri ni yer...?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...