Rakan Blogger

Tuesday, December 13, 2011

LASABELA Ke Kota Kinabalu (20 hb November 2011) Part 2

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia ke blog Kancil 8349.


Setelah melawat Muzium Negeri dengan menyertai pelbagai aktiviti yang dianjurkan. Rombongan kami seterusnya bergerak menuju ke Universiti Malaysia Sabah (UMS). Sebelum ke UMS, kami berehat makan di Masjid Raya Kota Kinabalu yang terletak di Teluk Likas.

Selepas makan, rombongan kamu terus menuju ke UMS. Sebenarnya kami mengunjungi Aquarium UMS. Di dalamnya terletak banyak spesis ikan laut. Nanti Kancil letak dalam Wordless. Hehehe...Bagi kebanyakan peserta, ini kali pertama mereka melihat ikan yang hidup. Ikan kat pasar tu dah mati..hehehe. Di bawah nie adalah waktu lawatan...jom lihat ;


Terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

14 comments:

Eza Boom Boom :) said...

Wahh, bestnyaaa!!! lawatan sambil belajar ye cikguu.. :D. Eza g sabah hari tu sempat g poring dan pulau manukan je. adeh, kena pergi sabah lagi ni tahun depan.. banyak tempat menarik lagi tak pergi ni. :D

khairul said...

bestt.jejalan sambil kutip ilmu

siti kektus said...

Baca entri ni tibe2 tringat rombongan masa sekolah rendah dulu2. Hehehe :)

c'axoera said...

heheh windu masa sekolah dulu :D

http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/tuessday-keje-itu-perlu.html

.: mama lynn :. said...

bila la dapat ke sabah pulak.. uurrmmmm malaysia ni mmg byk tempat yg kt ley enjoy kan...

Aien Not Alien said...

bestnya LASABELA...teringat LASABELA saya dulu masa belajar....hehehe..

3no gr33ny said...

percutian yang bermakna =)

Kancil 8349 said...

Eza :

banyak tempat lagi menarik namun kancil sendiri pun ndak pergi semua...insya Allah ada rezeki kamu akan datang sendiri

Kancil 8349 said...

khairul :

betul tu...

Kancil 8349 said...

siti kektus :

hai dah lama kamu ndak singgah blog Kancil...mesti seronokkan pengalaman korang

Kancil 8349 said...

c'axoera :

kancil pun rindu

Kancil 8349 said...

mama lynn :

insya Allah mama akan sampai ke sabah

Kancil 8349 said...

Aien Not Alien :

memang best lah

Kancil 8349 said...

3no gr33ny :

betul tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...