Rakan Blogger

Tuesday, March 20, 2012

Minta Maaf Kepada Semua Rakan Blogger

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.

Kancil dengan rasa rendah hati memohon maaf kepada semua rakan blogger. Sebabnya Kancil sibuk mengurus pinjaman rumah di bank sejak dua minggu lalu. Pening memikirkan dan penat menguruskannya. Banyak risiko dan banyak kelebihannya. Masing - masing muncul dalam benak kepala sehingga blog pun menjadi sunyi sepi beberapa hari ini.

Oleh itu, memohon maaf kepada rakan yang Kancil belum balas kunjungan mereka. Insya Allah bila dah selesai, Kancil akan membalas kunjungan kamu semua. Buat masa nie, Kancil hanya mampu membuat entri - entri tertentu sahaja. Berbalik mengurus pinjaman rumah. Kancil tengah berusaha untuk dapatkan pinjaman bank sambil berbincang dengan rakan - rakan sejawatan.

Ada yang kata jangan ambil lagi sebab belum sah jawatan dan ada yang mencadangkan lebih baik ambil sebab harga rumah akan meningkat mendadak. Harga rumah yang dua tingkat RM 400 K di sini. Ndak mampu Kancil untuk memiliki namun Kancil ambil satu tingkat tu harganya 250 K sebab ia berbaloi dan layak untuk gaji Kancil. Doakan Kancil untuk memiliki rumah ini.

Terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

46 comments:

cIk JanNah said...

insyallah semoga dipermudahkan segala urusan kancil :P

Masz Sidek said...

tak pe kancil... uruskan perkara yg penting dulu... ada masa nanti kancil BW lah... semoga segala urusan kancil dipermudahkan Allah... dan sy doakan kancil dpt rumah tu...

Santri T.P.I.N.I said...

takpe cikgu, yg penting urusan diri sendiri selesai dulu... semoga cikgu dapat memiliki rumah sendiri! amin...

Zul Fattah said...

jgan risau cikgu.. uruskan benda yg penting dulu.. blog ni, sampingan je..

maszull said...

assalamualaikum kancil...mudah2an segala2 berjalan dgn lancar yer...:)

Yatie Awang said...

InsyaAllah...selesaikan apa yg penting dulu..

cik Kartun said...

semoga semua nya brjalan lncar k.. aminn. :)

Eza Boom Boom said...

tak pe kancil. Eza pun busy jugak. urus mana yang penting dulu k :). Yuppp, beli rumah setingkat pun okey. Yang penting selesa dan mampu milik :D

ariana said...

moga dipermudah kan semua urusan..:)

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

smoga segala urusan kancil dipermudahkn, amin :)

C i k P i p i T e m b a m said...

insyaallah kalau ada rezeki tak ke mana... mudah2an dpt beli.. ameen :D

chemija said...

insyaALLAH rezki kancil tu itu rumah,, ^^ salam kenal dr chemija

QueeN TerataI said...

Salam kancil... I'm back!! hehehe 250K? utk rumah setingkat.. mahal juga tu kancil.. apa2 pun nak memiliki rumah sendiri mmg bukan mudah tp bila dah memilikinya pasti kita rasa amat gembira walau duit habis byk... sebab ia adalah harta kita.. semoga Kancil berjaya utk memiliki rumah.. InsyaAllah

Pen Biru said...

kenapa tak ambil loan kerajaan..kan lebih murah interestnya dan lebih mudah

3no gr33ny said...

janganah tuan hamba riau kerana hamba masih setia bersahabat dengan tuan hamba dan akan selalu ke sini =)

baguznet said...

moga berjaya, cikgu!

Kazman / Sue said...

tak pe... selesaikan satu persatu dulu...

Aien Not Alien said...

nilai hartanah sentiasa meningkat, kena bijak merancang dan membeli...


semoga dipermudahkan segala urusan ye.. :)

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

is pun sama, sibuk dah kat upis, balik umah, sibuk uruskan rumah, penat, terus tido... uhuk2... ni baru sempat curi2 masa jeguk kawan2 blogger (^___^)

dhiera said...

semoga sentiasa dipemudahkan kancil~

Nurul ain said...

amin... rumah satu tingkat pun ok je.... :)

remyhazza said...

sama la kancil.... remy pun busy tak hingat.....
byk keje.... mana yg sempat jer... remy BW..
entry pun byk yg pending....

~SaL IjOu~ said...

impian sy juga tu..memiliki rumah sendiri lam usia muda..~

smoga lancar segala urusan ya~

Kancil 8349 said...

Cik Jannah :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Masz Sidek :

amin...terima kasih

Kancil 8349 said...

Santri :

terima kasih geng

Kancil 8349 said...

Zul Fattah :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Maszull :

Waalaikumsalam mama,

terima kasih mama

Kancil 8349 said...

Yatie Awang :

terima kasih...

Kancil 8349 said...

Cik Kartun :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Eza :

terima kasih...tapi memang impian kancil

Kancil 8349 said...

Ariana :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Muhammad Saiazuan :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Cik PipiTembam :

terima kasih...amin

Kancil 8349 said...

Chemija :

terima kasih...salam perkenalan daripada Kancil

Kancil 8349 said...

Queen :

Salam Queen,
tahniah telah kembali ke dunia blog...memang harganya macam tu...terima kasih doakan kancil

Kancil 8349 said...

Pen Biru :

kancil belum disahkan jawatan...mahu menunggu lama lagi...

Kancil 8349 said...

3no :

terima kasih

Kancil 8349 said...

baguznet :

terima kasih...

Kancil 8349 said...

kazman :

terima kasih...insya Allah

Kancil 8349 said...

Aien :

betul tu...

Kancil 8349 said...

Eeiyss :

huhuhuhu...apapun sama2 kita bahagikan masa

Kancil 8349 said...

dhiera :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Nurul Ain :

betul tu...

Kancil 8349 said...

remyhazza :

musim sibuk bah nie kan

Kancil 8349 said...

SaLljou :

amin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...