Rakan Blogger

Monday, March 5, 2012

Punca Traffik Kancil 8349 Minggu Keempat Bulan Februari 2012

Assalamualaikum dan salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.

Hari nie lewat sikit nak buat entri. Kebetulan hujan sejak pagi tadi. Tentu line ndak berapa okay. Kebetulan plak di sekolah ada penilaian penggal pertama. Kancil pula menjaga kelas untuk dua paper pertama. Bila dah masa terluang barulah buat entri. Jom kita lihat siapa penyumbang traffik Kancil minggu lalu. 


Minggu nie hanya seorang je. Bukan tiada blogger cuma kebetulan ramai pembaca yang berminat untuk mencari maklumat di dalam blog Kancil. Tengok je keyword yang mereka cari di dalam blog Kancil.

Contoh Sijil Penyertaan
Perkhemahan Kartun
AJK Banner
gambar animasi tikus yang bergerak
Kancil bikin
kaunseling kerjaya 3d
lukisan pemandangan kampung
minggu pendidikan kerjaya peringkat sekolah
pentas persembahan
pula bumbum semporna

Entri yang paling banyak dilihat adalah sama seperti minggu lalu.


Terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349

18 comments:

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

(^___^)

azam said...

:) oklah ni.....lama² semakin bagus blog kancil

khatgrafik said...

Salam,
Mantop terus kancil ^__^

lieynanilaz said...

baguslah ramai yg masuk sini mencari maklumat yg berguna...teruskan usaha!!..

Kazman / Sue said...

memang banyak maklumat dalam blog kancil ni....teruskan berkongsi ilmu...

Gen2Merah said...

tahniah buat mereka..banyak info menarik di sini

Aishah Jahirah said...

makin lama makin bertambah maklumat utk pengunjung...insyaallah

3no gr33ny said...

sahabat Kancil memang tak lokek dengan ilmu dan pengalaman utk dikongsi..teruskan usaha =)

maszull said...

assalamualaikum kancil...semakin ramai yg ingin mengenali kancil kan...moga kancil akan mendpt lebih ramai lg kekawan di alam maya ni ye...:)

Dania Eryati said...

keyword tu...lbh kpd edu kn kancil

Yatie Awang said...

akak tak de ek, tapi akak selalu singgah tau..selagi ada entri terbaru akak akan tetap singgah hehe

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

best! ada trafik source :)

AriF FaZDiLaH said...

dah folo blog ni~
dari blog sifaqir ilmu

Diana @ bilakukatacinta said...

blog kancil jd sumber informasi guru2 tu

baguznet said...

perkhemahan kartun itu apa cikgu? :D

hanaahmad said...

sama-sama. ;)

Munnafendy said...

amboii suci murni je semua keyword yg dicari...bagus2..

remyhazza said...

tak sangka pulak remy jadi pengunjung tunggal.......
apa apa pun... blog kancil penuh informasi.....
remy akan setia mengunjungi......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...