Rakan Blogger

Wednesday, March 7, 2012

Wordless Wednesday # 30

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.


Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

23 comments:

fiza nurani said...

wah, hebat..

Gen2Merah said...

Mmg hebat..

Adylia Qarissa said...

eh..kete tu ;p

ariana said...

Best..Dok atas air..ni air tgh surut ye..

azam said...

nampak cam xmampu tahan keta je kan???

kukuh betul

cIk JanNah said...

fuhhhh, gyle ah!
kereta boleh masuk. cayalah!

Masz Sidek said...

terbaiikkk...

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

tahan jugak ye sampai leh muat qeta , kita ja tengok macam xkukuh , tapi sebenaqnya mantop (^___^)

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

tapi ye la... qeta ngan rumah , mustila rumah lagi berat... hohoho

Mrs Lurve said...

ehh..boleh paking smpai ke c2, hebat!

baguznet said...

ini di kampung air ke cikgu? berapa lama proses nak siapkan tiang2 sokongan yang teguh itu?

Pen Biru said...

tak yah bayar cukai tanah sebab umah atas air :p

maszull said...

assalamualaikum kancil...wah rumah atas air ni....mama pun pernah pi rumah pakcik dulu di tampoi tapi skg dah x ada lg rumah mcm ni semuanya dah ubah...:)

Kazman / Sue said...

kat perkampungan mana ni yee... dah senang ye rakayt di luar bandar.... satu rumah ada 2 keter..... duduk kat bandar nak pakai 2 keter kena pikir 10x.....

Santri T.P.I.N.I said...

ni rumah cikgu kancil ke? wah... hebat sampai 2 keta sekali boleh paking...

terima ksih sudi join segmen saya, nantikan jawapannya...

cinnamon.com said...

rumah atas air..

ni rumah cikgu ye..

Cikgu Ma said...

rumah cikgu ke?

saffiya_aleesya @ echa said...

ada member dr sabah jugak..dia bgtau rumah dia atas air cam pic ni.sbb dia bgtau dia keturunan bajau.jd kena duduk atas air..betul ker camtu kancil???

3no gr33ny said...

kukuh jgk rumah tu ek sbb dua kereta boleh parking kat situ

Eza Boom Boom said...

rumah family kancil ke?? Area sandakan ehh?? :)

.: mama lynn :. said...

unik umah ni.... tp takut lak cos atas air

.: mama lynn :. said...

unik umah ni.... tp takut lak cos atas air

.: mama lynn :. said...

unik umah ni.... tp takut lak cos atas air

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...