Rakan Blogger

Tuesday, March 1, 2011

Bulan Kelahiranku

Ndak sangka dah masuk bulan MAC kan? Nie menunjukkan umur aku dah semakin meningkat. Umur yang mengira kita berapa tahun hidup di dunia nie. 


Dalam bulan ini, bukan saya seorang yang akan menyambut hari lahir ada ramai lagi. Anak kedua saya pun jatuh pada bulan Mac. Classmate saya semasa tahun 6 pun sama menyambut bulan ini. Tidak lupa kat member semaktab yang mengaku dirinya hensem pun menyambut hari lahir pada bulan ini. Lebih mengejutkan sama tarikh dengan classmate tahun 6 aku.

Apapun, tahun ini saya akan meraihkan ulang tahun saya bersama anak kedua buat kali pertama. Umurnya genap 2 tahun pada bulan ini. Iyalah, tahun lalu saya merantau di Johor so ndak dapat sambut bersama - sama. Rasanya hadiah apa yang mungkin saya berikan kepada anak saya yang seorang nie.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...