Rakan Blogger

Sunday, March 6, 2011

Tidak Jadi Ke Bombalai

Aduh!...bertapa sedihnya hati bila member kata tidak jadi esok ke bombalai. Sebabnya, ramai member tidak dapat pergi kerana ada urusan masing - masing. Yang dapat pergi pun mungkin dua tiga orang sahaja. Tidak best kalau macam tu. Ramai - ramai lagi best.
Kolam Renang di Bombalai

Bestnya kalau dapat mandi lagi di sana. Kena tunggu lagi beberapa minggu untuk ke sana. Lagipun, saya bukan mahu salahkan member - member saya. Dorang ada urusan penting mahu dibuat.. Lagipun dorang tu masih bujang....lainlah kalau saya yang sudah kahwin....aduh! macam terbalik pula ayatnya...hehehehe

Apapun, tempat tu takkan ke mana pun. Ada gak disitu selama - lamanya. Tunggu saje.

2 comments:

Ce'gu JAERA said...

hahaha.. sabar saja lah ums.. lagipun aku mau belajar berenang dulu di besen rumah ku.. kalau dah terer baru aku berenang di sana.. haha

Kancil 8349 said...

aduh!...besar betul besen di rumah tu dil! kalau macam tu, aku tumpang sekali yeah. Bukan aku yang mahu berenang...anak2 ku....hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...