Rakan Blogger

Thursday, February 16, 2012

1st giveaway by hayat acai berry terbaekk!

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.

Kancil telah dijemput oleh rakan blogger untuk menyertai GA pertama beliau...Dengan berbesar hati, Kancil menyertai GA pertama beliau. Bagi rakan - rakan blogger lain. Jomlah menyertai GA pertama beliau. Kita menyokong GA beliau. Lebih ramai lebih meriah. Bukan hadiah yang Kancil inginkan namun dapat berkenalan dengan rakan - rakan blogger baru.


Semoga GA beliau nie mendapat sambutan baik. Jomlah...klik je banner di atas tu. Korang akan terus ke blog beliau dan memenuhi syarat - syarat yang diminta untuk menyertai GA pertama beliau. Mudah sahaja...

Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

24 comments:

~MAWAR~ said...

SORRY..KANCIL TERSILAP BAGI LINK TD DEKAT RUANGAN KOMEN SAYA..SILA CEK BALIK YEA..=)

TQ

fiza nurani said...

wahh, nak join laaa .. hihi

nur_za said...

apa kancil ni..boleh pulak salah bagi link..exited betul dia..keh2 =p

eeiyss said...

nak terjah jugakla...

Kazman & Sue said...

mari kita terjahhh......

Eza Boom Boom said...

terjah blog kawan kancil :)

cinnamon.com said...

nak kena bawa bekal ni kancil..

jom2..

c'axoera ヅ said...

hahaha mcm mana leh silap link daaaa :p

Nah amik link ni plak
http://ch000tz.blogspot.com/2012/02/thursday-spontaneous-click-rm-700-ajer.html

[fArAh aLiAs] said...

anda dijemput khas oleh farah alias! bloggers,...! jom join ^_^ http://coretanharapan.blogspot.com/2012/02/segmen-farah-alias-my-blogger-idol.html

PeRmAtA bIrU said...

wah ada GA la... hai kancil.. lama dah saya x datang melawat sini...:)sihat???

Kancil 8349 said...

Mawar :

terima kasih kerana tegur kesalahan kancil...

Kancil 8349 said...

fiza :

jangan lupa untuk join

Kancil 8349 said...

nur_za :

macam tulah ceritanya...hehehe

Kancil 8349 said...

eeiyss :

jom terjah...

Kancil 8349 said...

Kazman :

jangan tidak terjah

Kancil 8349 said...

Eza :

jom terjah

Kancil 8349 said...

cinnamon.com :

bah beramai2 kita terjah

Kancil 8349 said...

c'axoera :

hehehe..bukan sengaja bah tu

Kancil 8349 said...

Farah :

terima kasih kerana menjemput Kancil

Kancil 8349 said...

Permata Biru :

hai...kancil sihat sentiasa...terima kasih kerana sudi singgah kembali ke blog Kancil...

Si BuDaK KaChAk said...

gudluck kancil....

=)

3no gr33ny said...

semoga berjaya tuan hamba =)

Kancil 8349 said...

Si Budak Kachak :

terima kasih

Kancil 8349 said...

3no :

terima kasih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...