Rakan Blogger

Wednesday, February 15, 2012

Wordless Wednesday # 27

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.


Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

35 comments:

~MAWAR~ said...

wahhh..chantek la kancil...=) slmt pagi..

minah senget said...

Assalamualaikum cikgu kancil...selamat pagi cikgu....
:))

eeiyss said...

wah...
p/s: is suka dengan pertunjukan air
(tiada kena mengena dengan gambar) hehehe

LadyBird said...

sama2 kasih~ :)

azam said...

:) nice....salam pagi

Masz Sidek said...

cantikk... pemandangan mlm yg cantik..

Kakzakie said...

Simbahan cahaya waktu malam kena pulak dengan air memang cantik cikgu...

kis said...

cantiknya cikgu, macam pnah lihat...agak2 kat na yek...

nurpiska said...

singgah sebentar.

Aishah Jahirah said...

cantiknye....biru je nampak berchaya...

maszull said...

assalamualaikum kancil...wah cantiknya..:)

3no gr33ny said...

cantiknya...macam meriah je tempat ni

Kazman & Sue said...

uikk... kat mana air pancut ni?

baguznet said...

lama ndak singgah di sini

gambar itu cantik. lampu limpahnya bertukar2 warna tak?

cinnamon.com said...

kat tawau ye..cantik..

ciK LyndaWawa said...

wah...cantik!!!!hehehe

fiza nurani said...

dimana tu ?

flash vortex tu camana nak buat ? smart.

Aien Not Alien said...

cantiknyaaaa....bercahaya...


dekat mana ni kancil??

Yatie Awang said...

apa yg akak nak cakap, semua orang dah cakap...apa lagi akak nak cakap hahahaa...tunggu jawapan dari kancil je lah hehe

remyhazza said...

cantiknya kancil.... kat mana tu ?

ShahzCudin said...

klo pegi sini cm best je..

[sutera kasih] said...

taman perdana park ka ni?

dhiera said...

cantik la... air pancut gini~

:: Mrs.Eady :: said...

terlambat kunjung..dan membalas kunjungan..sory hari ni busy sikit :)

minah senget said...

SORI KANCIL...M S DA LAMA XHUPDATE BLOG...RAJIN BACA ORG NYER BLOG JER LA NI...HUHUH
BZ:((

mas said...

Hye en kancil.i'm new follower n reader kt blog nih...
salam kenal yer...(",)

saffiya_aleesya @ echa said...

kat mana ni kancil..cantik laa

Si BuDaK KaChAk said...

kt mane ni cikgu??bleh tahan la...

cIk JanNah said...

lambat sikit datang
dah malam baru nak datang
heeee :)

cik Kartun said...

kat mane nie??? cntik la

Eera Shera said...

suka ww kancil..mesti nk suruh org teka ;)

Gen2Merah said...

memang owsome laaa... menarik..

Ezad Skytech said...

wahh..memang cantik la pemandangan ni kancil..meriah tu...tapi kat mana ni..? hee~

Dylla Abas said...

cantiknya view ni..nampak tenang je...kat mana ni...?

Eza Boom Boom said...

cantiklah tempat ni.. Hee. sorry lambat terjah sini.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...