Rakan Blogger

Wednesday, February 29, 2012

Wordless Wednesday # 29

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.


Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349. 

34 comments:

Cikgu Ma said...

airport ea??
rindu nya nak balik...x sabar tunggu jumaat depan...

LYAfrina said...

wah..nk kemana tu??

Eza Boom Boom said...

sekali tengok macam sawah padi. 2 kali tengok rupanya ada kapal terbang kat situ.. hihi :)

fiza nurani said...

datarannnnnn ..

khairul said...

abg mtk maaf lama x singgah ..bz skit

:: Mrs.Eady :: said...

nice!

QasehnyaRania said...

nak terbang ke mana tu :)

mornink cekgu ;)
dah sarapan ;)

azam said...

:) terbang ke semenanjung ke?

Kakzakie said...

Cikgu nak ke mana atau baru balik melancung ke?

Adylia Qarissa said...

kawasan airport kan?? cantik menghijau jer permandangan nie :0

Munnafendy said...

mcm kat sepang..hehe

Masz Sidek said...

Lapangan terbang...
Nak pergi bercuti ke kancil???

mas saari said...

nak pi bercuti ke??

cIk JanNah said...

macam kat airpot jer. teringat pulak airpot kat kedah. :)

remyhazza said...

nampak cam airport jer kancil...... kat tawau ker?

Kazman & Sue said...

wahhh... seminggu lebih lagi cuti sekolah..... kita Cuti-cuti malaysiaaa....

[sutera kasih] said...

dimana ni ? :)

✿ e e i y s s ✿ said...

hijau mata memandang~

Yatie Awang said...

tempat londing kapal terbang ek..belum pernah naik lagi ..hehe

Aishah Jahirah said...

tempat apa ni...ramai yg ckp airport..betul la tu kot...;p

cinnamon.com said...

belon nak landing..

3no gr33ny said...

tidaklah hamba jelas..apakah tempat ini sebenarnya

maszull said...

assalamualaikum kancil...airport yer...:)

baguznet said...

ni airport di mana, cikgu?

Santri T.P.I.N.I said...

wah...cikgu nak naik kapal terbang ke?

ariana said...

Airport ye..mesti nak bercuti ni..cuti sklh dah dekat..:)

ABU said...

Mana ni.. Dekat airport lama tawau..hehe kot..

Fendy said...

xpernah naik aeroplane....

✿ e e i y s s ✿ said...

is dah update tentang WW semalam (^___^)
....................................
http://sanisahsabu.blogspot.com/2012/02/6wordless-wednesday.html
....................................
sudi2 singgah ye...

Miziey said...

Asal lu amik gmbr airplane gua? malu aa. Ishhh!!
Hik3
:p

Pn. Sheila@CC said...

mesti bersantai tp airport nie...

Aien Not Alien said...

pemandangan di airport ea kancil?

saffiya_aleesya @ echa said...

mesti kancil tgh lepak2 kat tepi padang airport ni..klu kat penang kita leh tengok kapalterbang lagi dekat tau kancil..memang nampak kapalterbang depan mata je!! bila kancil2 nk jalan2 ke penang!!!

Eryati said...

mesti bising ni kan..ehehehh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...