Rakan Blogger

Tuesday, February 21, 2012

Segmen : Blogger ini Sungguh Sporting

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.


Hari nie, Kancil nak ikut segmen Mak Dara. Agak lama Kancil tidak menyertai segmen beliau. Last kali tahun lalu Kancil menyertai segmen - segmen beliau. Untuk kali pertama tahun nie, Kancil ingin menyertai segmen beliau. Harap Mak Dara masih ingat dengan Kancil lagi. Kalau nak ikut, klik je banner di atas.

Mereka di bawah nie merupakan blogger yang paling sporting di dalam blog Kancil...jom terjah mereka :













Bukan setakat mereka ini sahaja. Ramai lagi yang sporting. Mereka juga banyak membantu memperkenalkan blog Kancil...

Terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

38 comments:

Yatie Awang said...

ramai juga masuk segmen ni..tadi terbaca kat blog PCL

Kazman & Sue said...

betul tu kancil... kita memang kena hargai blogger yang rajin berkunjung... tanpa mereka siapalah blog kita.... banyak masej yang tidak kesampaian tanpa pembaca blogger yang lain....

maszull said...

assalamualaikum kancil...mekacih kancil nama mama pun ada dlm senarai tu...:)

mama pun nak join gak la segmen ni.....:)

azam said...

:) nice......

eeiyss said...

wah... nak kene jenjalan jugak ni...

echa_winkwink.blogspot.com said...
This comment has been removed by the author.
Gen2Merah said...

kamu semua sungguh spoting (",)

cinnamon.com said...

saya pun sporting juga ye..kancil lg sporting..

tq ye

cIk JanNah said...

termasuk jannah pon sporting. hehe :)

Rozuan Ismail said...

singgah sini dari segmen mak dara

saffiya_aleesya @ echa said...

terima kasih banyak2 yer kancil sebab nama blog saya tersenarai dlm blogger yg sporting di blog kancil..akan berkunjung ke blog blogger sporting yg lain jugak ni..nak tambah kawan2 yer tak!!!

Rahmah Ram Ram said...

Terima kasih sudi singgah kancil...saya balas singgahan dan datang dari segmen yang sama

QasehnyaRania said...

nk join juga la...
selamat petang..cikgu;)

Aishah Jahirah said...

ramainya yg sporting.....:)

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

Terima kasih kerana sudi join segmen picisan mak dara ini ya.. mak pasti semua blogger yg tersenarai di atas pasti rasa dihargai .. =)

Si BuDaK KaChAk said...

wahh...nk terjah la blog org2 sporting ni...huhuh

Eera Shera said...

terharunye nampak nama sy hihi..thx kancil..kancil pun sporting jugak ;)

remyhazza said...

thanks kancil......
Insyaallah.... remy akan follow up balik.......

3no gr33ny said...

rasa dihargai oleh sahabat =)

sahabat kancil juga sahabat hamba yang sporting

Kancil 8349 said...

Yatie Awang :

jomlah ikut beramai2...

Kancil 8349 said...

Kazman :

betul tu..menghargai kerana sudi mengunjungi kita...terima kasih Kazman

Kancil 8349 said...

Maszull :

Waalaikumsalam mama...

mama kan blogger yang sporting..hehehe

Kancil 8349 said...

azam :

terima kasih

Kancil 8349 said...

eeiyss :

jangan tidak terjah mereka

Kancil 8349 said...

Gen2Merah :

termasuk kamulah juga geng

Kancil 8349 said...

cinnamon.com :

terima kasih

Kancil 8349 said...

cik Jannah :

betul tu...memang sporting...

Kancil 8349 said...

Rozuan :

terima kasih kerana sudi singgah

Kancil 8349 said...

Echa :

jangan tidak singgah mereka

Kancil 8349 said...

Rahmah Ram Ram :

terima kasih kembali

Kancil 8349 said...

QasehnyaRania :

selamat pagi (merujuk hari nie)..jangan tak join

Kancil 8349 said...

Aishah :

bukan mereka sahaja...ramai lagi diluar sana

Kancil 8349 said...

Mak Dara :

terima kasih kembali

Kancil 8349 said...

Si Budak Kachak :

jangan tidak terjah mereka

Kancil 8349 said...

Eera :

terima kasih kembali

Kancil 8349 said...

remyhazza :

terima kasih kembali

Kancil 8349 said...

3no gr33ny :

terima kasih...

shark said...

shark punya blog x tersenarai:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...