Rakan Blogger

Wednesday, February 8, 2012

Wordless Wednesday # 26

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.


Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

21 comments:

Citra NaniZam said...

Kat mana ni cikgu.. maaf kurang tau kak ni.

zulhilmi tempoyak said...

erkkk... ni movie ek..??

Masz Sidek said...

Sejarah tentang apa tu??? story sikit...

Kazman & Sue said...

wah .... ni kena citer ni... cu citer...cu citer...

eeiyss said...

nak tau gak... ape tu?

Kakzakie said...

Kematian itu pasti akan dirasai oleh semua manusia...

Adylia Qarissa said...

65 thn?? huhuuu

shedameor said...

ape ni ? tak paham.

Aien Not Alien said...

ini mesti kancil pergi LASABELA dekat memorial perang dulu2 kan? kalau tak silap saya la.. :)

saffiya_aleesya @ echa said...

lawatan ke mana pulak ni kancil??

ciK LyndaWawa said...

untuk pe gambar tu......

dhiera said...

aiyak.. maksud ye??
ranau pernah pegi. sandakan tak pernah~ hehe

maszull said...

assalamualaikum kancil...ke mana ni ek..?

cinnamon.com said...

:)

ShahzCudin said...

pernah baca psl bnde ni kt paper dlu.. psl askr yg kena berjalan kaki dari sandakan ke ranau..smpi ada yang mati2..

baguznet said...

ni kisah buruh paksa, yg terselamat hanya 6 org, itu pun sbb dpt melarikan diri. Cuba baca di http://en.wikipedia.org/wiki/Sandakan_Death_Marches

Yatie Awang said...

apa tu...tempat perkuburan ek

cik Kartun said...

errr.. blur kejap -__-'

3no gr33ny said...

tuan hamba terlalu suka meninggalkan hamba dan sahabat dalan tertanya2...

Eza Boom Boom said...

Eza pun blur tg gambar tu kancil.. huhuk.. explain sikit. hihik.

baguznet said...

poster ulangtahun ke-65 tragedi kematian askar dan tawanan perang, yg dikhabarkan hanya 6 org terselamat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...