Rakan Blogger

Sunday, February 27, 2011

Tidak Boleh Pakai Lagi Itu Handset


Aduh! ndak boleh pakai lagi ini handset. Hampir setahun aku guna handset nie. Akhirnya tamat perkhidmatan apabila pekedai Cina tu kata 'u kena beli barulah'. Sedihnya aku dengar. Handset nie dah banyak kenangan bagi aku. Aku dah banyak ambil gambar guna handset nie. Dan  belum pernah terjadi sebelum nie. Tapi isteri ku kata, dah tiba masanya ia rosak. Nak buat macam mana. Beli yang barulah. Sedih teramat sangat.

Jenis handset aku ialah Nokia 5130 Xpressmusic. Aku beli time aku praktikum di Ayer Hitam. Aku beli kat kedai handset di Batu Pahat. Dah setahun aku gunakan. Ndak sangka dah rosak. Rosaknya pula tidak diketahui apa puncanya. Terpaksalah cari yang baru.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...