Rakan Blogger

Friday, July 15, 2011

Persiapan Akhir Majlis Permuafakatan PIBG SK St Patrick Tawau 2011


Hari ini saya sedikit kelam kabut. Banyak kerja yang  harus dibuat. So kena satu persatu selesaikan. Nasib juga ada rakan yang sudi membantu dalam keadaan kelam kabut tersebut. Kebetulan pula hanya dua kelas sahaja hari ini saya masuk. So banyak masa lapang.

Lapang pun, buat kerja untuk esok. Esok, sekolah akan menganjurkan Program Permuafakatan PIBG. Program esok, saya menjawat jawatan sebagai Pengerusi Majlis (MC) bersama seorang guru perempuan. Skrip sudah ada cuma perlukan pengubahsuaian sahaja. Banyak perubahan. Baru untuk hari ini, esok lagi macam mana? hehehe.

Apapun, pada hari ini, guru - guru sidang petang sibuk dengan kerja masing - masing. Termasuklah saya. Kerja banyak yang belum siap. Aduh!...sampai balik lewat lagi. Tapi lepas nie terus ke kompleks sukan Tawau. Nak memanaskan badan di sana. Bermain badminton. Apapun, inilah keadaan petang tadi.

 

 Gambar di bawah nie pula, keadaan meja saya dan bilik guru...hehehe


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...