Rakan Blogger

Sunday, January 29, 2012

Menjawab Soalan Tag 3no Gr33ny

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.

Kancil ingin menjawab soalan tag yang diajukan oleh 3no gr33ny. Sebab beliau tag secara terbuka dan bagi Kancil ndak salah kalau kita menjawab walaupun dalam peraturan tag. Tidak boleh jawab setelah ditag. Hehehe...jom baca di bawah apa jawapan Kancil.

1) Serabut ke idak halaman hamba ni?
Bagi Kancil ia tidak serabut pun...kemas dan tersusun. Mengikut citarasa 3no sendiri juga.

2) Sahabat bagi pendapat cket boleh tak tentang halaman hamba?
Mengenai halaman 3no, Kancil nampak meriah dan cantik. Dengan muzik latar yang mengasyikkan...hehehe

3) Teruk ke penulisan hamba?
Kancil bukan guru sastera mahupun guru BM..masing - masing ada kelebihan dan kelemahan. Apapun ia adalah luahan hati kamu..

4) Sahabat ada cadangan tak tentang cara hamba menukil ni?
Kalau boleh buat entri setiap hari...guna auto publish jika ndak ada masa.

5) Apa pandangan sahabat tentang hamba dan halaman?
3no dan halaman 3no sebati. Memiliki gambaran diri tersendiri. Nak cerita kat sini pun ndak bagus. Apapun, Kancil agak je.

6) Siapa antara sahabat yang meminati CRV seperti hamba?
Kancil pun minat pada CRV nie...

7) Tuan hamba sukakan kereta yang berwarna...?
Kancil suka warna Maroon dan Biru

8) Bagaimana pula dengan rumah idaman kalian semua?
Ingin memiliki banglo sendiri...

9) Warna pilihan rumah impian tuan hamba?
Putih dan biru

10) Kenapa tuan hamba memilih warna tu yer?
Nyaman dan sedap mata memandang

Berharap 3no berpuas hati. Terima kasih kerana sudi membaca dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

27 comments:

Eza Boom Boom said...

rajin betul incik kancil ni. hee. :) Support rakan blogger amalan mulia. ^_^

Aishah Jahirah said...

warna biru warna yang tenang.....:)

maszull said...

assalamualaikum kancil...jawab kancil jangan x jawab yer...:)

ciK LyndaWawa said...

if pilih kaler leta kuning bez jgk..hehe

maszull said...

assalamualaikum kancil...mama dtg balik nak bagitahu mama dah tag kancil yer...:)

http://maszull.blogspot.com/2012/01/1st-year-ohsemm-anniversary-blog.html

Mak Usu said...

nanti nak singgah la umah banglo kancil k.. hihi

3no gr33ny said...

terima kasih sgt2 buat sahabat Kancil sbb sudi jawab soalan hamba dengan seikhlasnya walau tanpa dipinta (^_^)

bagi hamba..Sahabat Kancil dah jwb soalan hamba ni pon dh cukup baik =)

aReLaN said...

hahahah...bagus kancil.rajin gk menjawab ye.leh jd mangsa la pasni

eeiyss said...

sangat rajin...hoho

remyhazza said...

jujur dan ikhlas kancil nie...
tak sia2 remy pren together-gether ngan kancil....

Fiqas said...

saya dah kurang masa utk update blog, nak ber tag, jauh sekali lah..

Santri T.P.I.N.I said...

kancil mmg seorang yg sgt rajin! mmg best!

dhiera said...

rajin la kancil ni~
best kan klo ada banglo~

ILA HonEyBuNNy said...

warna biru mendamaikan...ehheheh

Kancil 8349 said...

Eza :

terima kasih...

Kancil 8349 said...

Aishah :

betul tu....

Kancil 8349 said...

Maszull :

Waalaikumsalam mama,
hehehe...kancil menjawab sekarang nie

Kancil 8349 said...

Cik Lyndawawa :

memang cantik warna kuning...cuma masa keluar kereta warna kuning nie belum ada lagi...kalau nak juga kena gi cat lagi

Kancil 8349 said...

Mak Usu :

insya Allah

Kancil 8349 said...

3no :

terima kasih kembali kerana sudi membaca entri Kancil...

Kancil 8349 said...

Arelan :

hehehe..insya Allah

Kancil 8349 said...

eeiyss :

terima kasih

Kancil 8349 said...

remyhazza :

terima kasih

Kancil 8349 said...

Fiqas :

ndak mengapa...ia bergantung pada masa kamu tu..

Kancil 8349 said...

Santri :

terima kasih

Kancil 8349 said...

dhiera :

terima kasih..betul tu...

Kancil 8349 said...

Ila :

mengikut pandangan masing2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...