Rakan Blogger

Wednesday, January 4, 2012

Wordless Wednesday # 21

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia ke blog Kancil 8349.


Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

31 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

:)

Citra NaniZam said...

damainya pemandangan ni.. bole redupkan mata yg asik tgk lappy jer hehe

Citra NaniZam said...

damainya pemandangan ni.. bole redupkan mata yg asik tgk lappy jer hehe

maszull said...

assalamualaikum kancil...wah bestnyakan pemandangan dr atas bukit kat mana ni kancil...:)

saffiya_aleesya @ echa said...

leh release tension kat sini kan..

Yatie Awang said...

kat mana ni kancil
Kisah sedih: JUBAH UNTUK IBU

QueeN TerataI said...

bestnya.. kat mana ni kancil.. ni kalo stress boleh g sini tenangkan pikiran...

Pen Biru said...

pemandangan atas bukit memang mengasyikkan, tapi nak naik atas bukit tu yang menyiksakan..adeh!

Marina said...

cantik je..tenang..

cik Kartun said...

da lame x mnikmati pmndgn cm nie

Aien Not Alien said...

pemandangan hijau baik untuk mata... :)

Adylia Qarissa said...

gambar dari atas bukit..

Syafiq Ahadin said...

huhu! rindu sabah!!

Anak Wak Mail said...

cantik,,kat mana tu..?

Kancil 8349 said...

MrsEady :

:)

Kancil 8349 said...

Citra Nanizam :

betul tu...ia terletak di ranau

Kancil 8349 said...

Maszull :

Waalaikumsalam mama,
dekat ranau...kawasan pintu masuk taman negara

Kancil 8349 said...

echa :

betul tu..

Kancil 8349 said...

Yatie :

Ranau

Kancil 8349 said...

Queen :

Dekat ranau nie...betul tu...

Kancil 8349 said...

Pen Biru :

betul tu tapi nie laluan lebuhraya Ranau - Kota Kinabalu

Kancil 8349 said...

Marina :

betul tu...

Kancil 8349 said...

Cik Kartun :

betul tu...lepas nie ada lagi

Kancil 8349 said...

Aien Not Alien :

Betul tu...

Kancil 8349 said...

Adylia :

Terima kasih..

Kancil 8349 said...

Syafiq :

Ndak apa..cuti semester boleh balik kan

Kancil 8349 said...

Anak Wak Mail :

dekat ranau

Eza Boom Boom :) said...

macam penah lalu tempat ini :)

dhiera said...

view tu sangat cantik la kancil~

Kancil 8349 said...

Eza :

tempat laluan antara timur dan barat Sabah...

Kancil 8349 said...

dhiera :

memang cantik kan...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...