Rakan Blogger

Wednesday, January 11, 2012

Wordless Wednesday # 22

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia ke blog Kancil 8349.


Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

27 comments:

Munnafendy said...

apa bnda tu?

QueeN TerataI said...

errr nak tny soalan yg sama juga.. apa tue? hehehe

masz said...

Sy dr tadi dok pk... apa tu???

lieynanilaz said...

errr...apa tu??

khairul said...

nampak mcm gloves ja

Santri T.P.I.N.I said...

salam kunjungan cikgu, terima kasih kerana sudi mendoakan untuk ibu saya...terima kasih cikgu.

c'axoera said...

apakah menatang ini..? heheh

aReLaN said...

nanda sore??? (apa tu versi jpon).hahaha

3no gr33ny said...

jenuh jgk hamba tilik tgk..tapi mmg wordless...huhu

Anak Wak Mail said...

xdapat dikesan gmbr apekah itu?

Eza Boom Boom :) said...

macam gambar tapak tangan, tapi yang spesifik lagi tak sure plak :P. Heee.

p/s: lelaki tu memang ndak sedih. Hehe. Pompuan tu yang buat dia selalu sedih, jadi kena lepaskan dia la..

cinnamon.com said...

alat penapis tangan kancil..heheh

Eera Shera said...

nmpk mcm tapak tgn..tp ape sebenarnye tu?

fiza nurani said...

Allahummasolli ala sayidina Muhammad. Apa tu ????

Yatie Awang said...

apa tu, cam tapak tangan je..oooo...gergasi punya ek hahhaa..

saffiya_aleesya @ echa said...

nampak cam tapak tangan..macam ala2 x-ray jer hehehe

maszull said...

assalamualaikum kancil..apa benda tu ek..:)

Gen2Merah said...

semua org kebingungan dgn gambar ni... ehehehe...
agaknya Kancil kena buat segmen teka dan menang gambar kalau macam ni... pasti seronok

cik Kartun said...

jenuh pusing2 lappy nie cari ujung pangkal gambar. tak jumpe gak jwpn nya.. tapi nampak mcm tapak tgn @_@

ShahzCudin said...

tapak tangan sapa?

remyhazza said...

dulu suka sangat ngan benda nie......leh buat mcm mcm....

dhiera said...

macam rupe tangan je~

ciK LyndaWawa said...

pe bende tu kancil.......macam tangan...

Kazman & Sue said...

macam penutup lubang siling jee...

Ezad Skytech said...

nampak macam tapak tangan...tapi apakah benda ni..hee~

Aien Not Alien said...

tapak tangan ke? betul2 wordless...hihi

Cikgu Ma said...

tangan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...