Rakan Blogger

Wednesday, January 25, 2012

Wordless Wednesday # 24

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia.

Selamat datang kepada semua rakan blogger dan pembaca setia yang sudi singgah ke blog Kancil 8349.


Terima kasih kerana sudi singgah dan tinggalkan komen di blog Kancil 8349.

19 comments:

Pen Biru said...

ikan menyamar ni...mcm sesumpah.

azam said...

mm.....penyamaran....

mato² golap ke?

Pn. Sheila@CC said...

em.. kt mana ni

Masz Sidek said...

ikan apa tu???
pandai dia buat penyamaran...

Yatie Awang said...

batu karang ke?

dhiera said...

ada nampak ikan.. tapi tak tahu ikan apa. warna dia lebih kurang dgn hiasan dalam tu. he

kancil, saya tag kamu: http://dhieranottie.blogspot.com/2012/01/keranamu-alan.html

Cikgu Ma said...

ish..menyamar ke???kat mana ni?

bukan WW
blogger award review

cleverspider55 a.k.a alam1cinta said...

eh ada ikan rupanya..hebat ciptaan Tuhan kan

budak kacamata said...

batu karang ea?

maszull said...

assalamualaikum kancil...wah ada batu karang n ikan kan tu tapi ikan apa mama x pasti la tapi sama mcm batu plak..:)...

QueeN TerataI said...

mmg nampak ada ikan di situ.. tp samar2 sebab mcm sama je dgn batu karang yg ada..

ciK LyndaWawa said...

binatang ape tu kancil.....

fiza nurani said...

subahanAllah.

cik ayuni said...

indahnya ciptaan ALLAH

remyhazza said...

cap ikan kerapu jer...

Mak Usu said...

hahaha..mula2 ingat xda ikan.. sama ja kaler..

Eza Boom Boom :) said...

Ikan sejenis dengan habitat.. kih3.. :) macam kulit ular pun ade.. cantik2 ^_^

Anak Wak Mail said...

ikan apa tu??

3no gr33ny said...

ni teknik penyamaran...huhu..ikut alam sekeliling

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...