Rakan Blogger

Friday, June 10, 2011

"SEGMEN : Aku Kenal Lulu Caldina"


Ini merupakan kali pertama saya mengikuti segmen yang dianjurkan oleh bloggers lain dan blogger inilah yang paling saya minati iaitu Lulu Caldina. Bagi saya, bukan senang mahu ikut segmen - segmen dan peraduan yang dianjurkan oleh semua bloggers. Saya masih baru dan perlukan banyak penambahbaikan. Tetapi, saya lebih berminat untuk membaca blogger Lulu Caldina. So saya nak join segmen ini untuk buat kali pertama...


SEGMEN: Aku Kenal dengan Lulu Caldina 


Sebenarnya, saya suka membaca apa sahaja maklumat yang diberikan oleh Lulu Pages. Blog yang menarik, sempoi dan penuh dengan pengetahuan dengan maklumat - maklumat terkini. Tidak kiralah di luar mahupun di dalam negara. Walaupun kerap terjah blog ini namun saya sekadar silent readar dan kekadang sahaja mengomen jika saya fikir untuk berkongsi maklumat.

Bagaimana saya mengenail Lulu Caldina...


Saya akui, mungkin Lulu tidak perasan akan kewujudan blog baru seperti saya. Malah baru mula bergerak perlahan - lahan. Kewujudan blog ini bermula pada awal tahun ini juga. Saya mengenali Lulu melalui rakan sejawatan saya dan rakan blogger saya iaitu GEN2MERAH. Beliaulah yang mengajak saya mengikuti perkembangan semasa blog Lulu Caldina. Malah di blog ini juga saya mencari ilham dan maklumat terkini.
Ketika itu, followers Lulu dah mencecah ratusan orang. Dengan bantuan rakan saya Gen2Merah, saya mula membaca ruangan Lulu Pages ini. Semakin hari semakin berminat saya membaca apa sahaja yang diberikan oleh Lulu Caldina. Kira setiap hari saya membaca tidak kira waktu subuh mahupun waktu kemuncak pejabat.

Masa ini saya belum mengenali blogger Otai seperti Ben Ashaari. Saya lebih berminat kepada Lulu Pages sahaja. Sebab maklumat yang diberikan menarik perhatian saya untuk membacanya. Tambahan lagi, follower beliau suka memberi komen dan ini memberi saya pengetahuan yang baru dan dapat berkongsi maklumat yang sama

Saya akui Lulu suka pada warna biru dan Pasukan Chelsea juga. Begitu juga dengan saya. Warna yang penuh ketenangan. Walaupun warna blog saya bukan biru tetapi saya amat meminat warna tersebut kerana bagi saya ia satu ketenangan. Dan mengapa saya lebih suka melihat blog Lulu Caldina.

Hanya ini sahaja saya yang dapat saya kongsikan sebab saya masih baru mengenali Lulu Caldina tidak seperti rakan saya GEN2MERAH yang mengenalinya hampir setahun. Apapun tahniah untuk Lulu kerana berada di dunia blogger selama  setahun dan dapat bertahan sehingga kini. Followers pun, sudah mencecah angka 200 orang


2 comments:

Ce'gu JAERA said...

ya ka tu ums. macam ayat 'edit copy n paste' ja ni.. kekeke (",)

Kancil 8349 said...

ye ke geng...kebetulan plak kali...sebab aku baca blogmu dulu...mungkin terpengaruh oleh ayatmu....hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...